مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

جک به‌زودی شاسی بلند بزرگ و جذاب S7 را روانه بازار می‌کند!

یکی از محصولات چینی که از اقبال نسبتا خوبی در کشور ما برخوردار شد، شاسی بلند جک S5 بود. خودرویی که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری تا حدودی توانست در آشفته بازار خودرو و همینطور تب بالای داشتن شاسی بلند، نظر مشتریان را به خودش جلب کند. البته اگر قیمت این خودرو با جهش مواجه نمی‌شد، چه بسا روند مثبت فروش آن به خوبی ادامه پیدا می‌کرد. حالا کمپانی جک تصمیم گرفته تا عضو جدیدی را به خانواده شاسی بلندها اضافه کند و سبد محصولات تولیدی در این بخش را به نوعی تکمیل کند. این عضو جدید جک S7 نام دارد و قرار است نقش بزرگترین شاسی بلند تولیدی توسط جک را بر عهده داشته باشد.

jac-s7-1-660x445

پیش از این خبرهای زیادی درمورد این خودرو وجود داشت و امروز نیز برخی موارد همچون رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه خودروی شانگهای در آوریل سال جاری میلادی و عرضه همزمان آن به بازار داخلی چین، به‌طور رسمی اعلام شد. اگر به ظاهر خودرو، مخصوصا قسمت جلو و عقب آن توجه کنید، حتما به علاقه طراحان جک به خودرویی مثل لکسوس NX پی خواهید برد. در S7 بخش‌های کلیدی همچون جلوپنجره بسیار بزرگ و برجسته و چراغ‌های عقب با فرمی متفاوت به همراه طراحی گوشه‌دار پایین چراغ‌های جلو، نقش بسیار پررنگی را در خلق جذابیت ظاهری آن ایفا کرده‌اند.

jac-s7-china-2-660x498

خروجی اگزوز که در پایین سپر عقب تعبیه شده به خوبی با این قسمت به صورت یکپارچه درآمده و با فریم کرومی براق، فرم کلی قسمت پشتی را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است. شاید اگر از این زاویه به خودرو نگاه کنیم و آرم جک را هم نادیده بگیریم، کمی استایل شاسی بلندهای آمریکایی در ذهن تداعی شود. این خودرو دارای طول 4800 میلی‌متر بوده و فاصله محور جلو و عقب نیز 2800 میلی‌متر است. همانطورکه این اعداد نشان می‌دهند، جک S7 از لحاظ ابعاد یک خودروی بزرگ محسوب می‌شود و قرار است در دو نسخه پنج و هفت نفره تولید شود.

jac-s7-china-5-660x525

در بخش فنی نیز این خودرو وضعیت مطلوبی دارد. دو مدل پیشرانه چهار سیلندر بنزینی توربوشارژردار برای این خودرو درنظر گرفته شده که یکی با حجم 1.5 لیتری و قدرت خروجی 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن برمتری و دیگری با حجم 2.0 لیتر و قابلیت تولید 190 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن برمتر گشتاور است. در هردو نسخه، انتقال قدرت برعهده جعبه دنده شش سرعته دستی و یا اتوماتیک از نوع دوکلاچه خواهد بود که با انتخاب مشتری تعیین می‌شود.

jac-s7-china-6

جک در این خودرو نیز از حروف قرمز رنگ در قسمت پشتی استفاده کرده و دو حرف S و T را به ترتیب در نام مدل و عبارت توربو، به این رنگ درآورده است. تصاویر زیادی از فضای داخل کابین این خودرو دردست نیست اما همین چند عکس موجود هم به خوبی ایجاد تحول طراحی را در این قسمت نشان می‌دهند. اگرچه ردپای کپی برداری از محصولات مرسدس بنز به خوبی آشکار است، اما همین تغییر ایجاد شده نیز درنوع خود عالی محسوب می‌شود. قیمتی که برای جک S7‌ درنظر گرفته شده، بسته به آپشن‌ها، پیشرانه و جعبه دنده انتخابی، از صد هزار یوآن (14500 دلار) تا یکصدو پنجاه هزار یوآن (21500 دلار) متغیر است.

نوشته های مشابه

‫25 دیدگاه ها

  1. یک سال و نیم هست که اس ۵ دنده‌ای داشته و حدود چهل هزار کیلومتر با اون پیمودم و بسیار راضی هستم.
    منتظر ورود اس ۷ هستم.
    بر خلاف اکثر خودروهای چینی در ایران که از کیفیت پایینی برخوردار هستند، کیفیت محصولات جک بخصوص اس ۵ بسیار بالا هست.

  2. اس 7 به هزار یک دلیل به ایران نمیاد ، با اینکه محصولات جک امتحان خودشو پس داده و اگر کسی بیاد و بگه جک بده بی انصافی کرده ولی قیمت تو خودروهای چینی حرف اولو میزنه حتی با قیمت تیگو 7 هم بیاد باز شکست میخوره من خودم جک دارم و بسیار راضی ولی ماشین چینی تا یه قیمتی توجیح خرید داره

  3. من الان نزدیک به دوساله جک اس 5 دارم وخیلی خیلی راضیم
    اگراس 7 بیاد حتما میخرم

  4. جک s۷ بیاد منم میخرم …نگین خودرو که عرضه نداشت رنو بفروشه .با این قیمت گرون …

  5. من جک s۷ بیاد میخرم ..نگین خودرو که عرضه نداشت رنو بفروشه .با این قیمت گرونش

  6. سلام من از برج ۲ سال ۹۵ جک دستی خریدم ناچاریم در این اوضاع سراغ اس ۷ برویم ولی هرچه تو سایتها چک کردم کرمان موتور رسما مطلبی راجع به مونتاژ اس ۷ عنوان ننموده

  7. سلام من از برج ۲ سال ۹۵ جک دستی خریدم ناچاریم در این اوضاع سراغ اس ۷ برویم ولی هرچه تو سایتها چک کردم کرمان موتور رسما مطلبی راجع به مونتاژ اس ۷ عنوان ننموده

  8. جک نگیرید بجاش برید هیوندای ازرا بگیرید ماشین چینی نگیرید هم کره ایی هم امکانات زیادی داره از من به شما نصیت

  9. جک s5انصافا خیلی خودروی خوبیه تا ۱۵۰ میلیون هم جا دارد چیزی کمتر از توسان ندارد

  10. سلام دوستان بلاخره کسی جواب نداد کی اس ۷ وارد یا پیش فروش میشه من کاری به مقایسه ندارم نسبت از نسل قبلش آپشن های خوبی اضافی شده برای من که قبلا پرادو داشتم وشاستی مناسبه.اگر کسی اطلاع داره ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا