مکمل بنزین
گوناگونخبر

GazeBox یک پارکینگ شفاف برای محافظت از اتومبیل شما

gazebox-itresan.com

همه مردم دوست دارند از اتومبیل خود به خوبی نگهداری کنند؛ اما گاهی به دلایلی امکان دسترسی به پارکینگ مناسب وجود ندارد. حالا برای افرادی که می‌خواهند از وسیله نقلیه خود به خوبی محافظت کنند و در ضمن بتوانند هر لحظه که بخواهند آن را ببینند، GazeBox یک راهکار مناسب است. این وسیله در واقع نوعی کاور بوده که تمام اتومبیل را می‌پوشاند و از پنجره‌های رنگی شفاف و یک فریم فلزی ساخته شده است.

GazeBox در مقابل ورود هوا عایق نیست و بین پنل‌ها شکاف‌هایی برای برقراری جریان هوا وجود دارد؛ اما آب نمی‌تواند از این طریق وارد و باعث خیس شدن اتومبیل شود، همچنین پنل‌های شفاف از پلی کربنات ساخته شده‌ و در مقابل خرد شدن بسیار مقاوم هستند و از اتومبیل در مقابل سقوط اجسام سنگین هم محافظت می‌کنند. این وسیله در اندازه های گوناگونی از طول تقریبی5.5 تا 7 متروجود دارد.

اگر به زیبایی پارکینگ خود خیلی اهمیت می‌دهید، می‌توانید GazeBox را به همراه LEDهایی با قابلیت تغییر رنگ که در آن نصب شده و از داخل منزل قابل کنترل است سفارش بدهید؛ در این صورت در حالی که با خیال راحت در منزل نشسته‌اید اتومبیل شما از تماشای این نورهای رنگارنگ لذت خواهد برد! همچنین می‌توانید بصورت سفارشی پنل‌های کناری را از جنس فیبر کربن یا موادی با ظاهری شبیه به سنگ انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا