مکمل بنزین
گوناگونخبر

موتورسیکلت چرمی و فشن Diavel، حاصل همکاری مشترک دوکاتی و دیزل!

در دنیای وسایل نقلیه، شاهد همکاری‌های زیادی بین تولید کنندگان خودرو یا موتورسیکلت با برندهای مطرح مد، لباس و زیورآلات هستیم. معمولا در این موارد که بیشتر جنبه تبلیغاتی برای هر دوطرف دارد، محصولاتی با تولید محدود در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرند که از برخی تغییرات، مخصوصا از نوع ظاهری، برخوردار شده‌اند. در جدیدترین همکاری اتفاق افتاده، دو برند سرشناس و معروف ایتالیایی، یکی دوکاتی که در حوزه موتورسیکلت فعالیت دارد و دیگری دیزل، که در زمینه مد و لباس سابقه درخشانی دارد، تیمی را تشکیل داده و اقدام به تولید یک محصول مشترک با عنوان Ducati Diavel Diesel نموده‌اند.

ducati-diavel-diesel-8

ایده توسعه چنین محصولی که فقط قرار است 666 دستگاه از آن تولید شود، از یکسری تفکرات تخیلی و ترکیب برخی عناصر متعلق به گذشته با آینده، شکل گرفته است. نتیجه چنین طرز فکری برروی مدل محبوب دوکاتی، یعنی Diavel، پیاده‌سازی شده تا موتورسیکلتی با حال و هوای دوران آخرالزمان و با بکپارچه‌سازی دنیای قدیم و جدید، تولید شود. فروش جهانی این محصول جدید از ماه آوریل سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و درحال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه موتور و دوچرخه اکسپو 2017، که در ورونا ایتالیا درحال برگزاری است، از آن دیدن کنند.

آقای کلادیو دومنیکالی، مدیرعامل دوکاتی، درخصوص این همکاری اعلام کرده که تجربه بالا و حرفه‌ای بودن طراحان شرکت دیزل به دوکاتی کمک کرده تا درکنار مشخصات فنی بالا و بی‌نظیر، یک محصول با ظاهر و استایلی منحصربه فرد را روانه بازار کند که مطمئنا بسیاری از طرفداران مد و اینگونه سبک‌ها، استقبال خوبی از آن خواهند داشت. همانطورکه گفته شد، چیزیکه باعث شده این موتورسیکلت نسبت به مدل معمولی آن متفاوت باشد، بافت ظاهری آن است به طوریکه درکنار ساختار بالایی با پرداخت دستی و محل جوش خوردگی نمایان، شاهد استفاده از پوشش چرم طبیعی برروی مخزن باک و زین دو تکه هستیم.

ducati-diavel-diesel-3

از دیگر تغییراتی که قابل مشاهده هستند می‌توان به مجاری ورودی هوای آندایز شده به رنگ مشکی، کاور جانبی قرار گرفته شده برروی این مجاری که با لوگوی دیزل همراه شده، داشبورد مجهز به LCD و رنگ قرمز، لوله‌های اگزوز مشکی رنگ با روکش سرامیکی Zircotec، گلگیرهای مشکی مات در جلو و عقب و درنهایت ترمزهای برمبو با کالیپرهای قرمز رنگ اشاره کرد. برای انتقال بهترین تجربه سواری، این موتورسیکلت به پیشرانه Testastretta DS با خروجی 162 اسب بخار و مجموعه اختصاصی ایمنی دوکاتی (ترمز ABS و سیستم کنترل کششی) مجهز شده است. هنوز درمورد قیمت Ducati Diavel Diesel اطلاعاتی دردست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا