مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران خودرو و جایگزینی 40 هزار تاکسی نو!

صبح امروز در مراسمی با حضور مقامات کشوری و لشگری چهل هزارمین تاکسی فرسوده با محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نوسازی شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم ضمن بیان این موضوع که ایران خودرو به صورت داوطلبانه در اجرای طرح جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده اعلام آمادگی کرده است، گفت: برای رفاه حال تاکسی داران 20 میلیون تسهیلات با بهره 16 درصد در نظر گرفته شد که ایران خودرو بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، 6 درصد مابه التفاوت بهره بانکی را برعهده گرفت تا رضایتمندی این قشر زحمتکش را جلب کند.

139307191426581653821134

همچنین وی جایگزینی خودروهای فرسوده را رسالت و تعهد ایران خودرو در مقوله مسئولیت های اجتماعی دانست و تاکید کرد:‌ دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی با انسان سالم،‌ جامعه سالم و محیط زیست سالم محقق می‌شود.

مهندس یکه زارع کوتاه بودن فرآیند تعویض خودروهای نو با خودروهای فرسوده را یکی از مهمترین ویژگی‌های این طرح موفق عنوان کرد و طی آماری اعلام داشت که تا کنون 40 هزار خودروی فرسوده با محصولات نو ایران خودرو جایگزین شده اند. مدیرعامل ایران خودرو تعداد افراد متقاضی برای تعویض خودرو فرسوده را حدود 60 هزار نفر دانست.

مهندس یکه زارع بیشترین آمار ثبت نامی را در کلانشهر های تهران،‌ مشهد، تبریز، کرج، شهریار،‌قم، شیراز، کرمانشاه، اصفهان و قزوین اعلام کرد و افزود: به طور میانگین 5 تا 10 درصد از تعهد ایران خودرو در شهرهای مختلف باقی مانده که درحال انجام آن هستیم.

لازم به ذکر است که در مراسم جایگزینی چهل هزارمین تاکسی فرسوده معاون اجرایی رییس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، رئیس پلیس راهور ناجا و رئیس کمیسیون کشاورزی، معاون توسعه امور تولیدی سازمان برنامه بودجه و جمعی از مدیران ارشد کشور حضور داشته که جناب آقای یکه زارع در ادامه سخنانشان از سازمان ها و نهادهایی که در اجرای این طرح مشوق و همراه ایران خودرو بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: ‌سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت صنعت، ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست،‌ وزارت کشور، ستاد حمل و نقل سوخت، وزارت کشور،‌ اتحادیه تاکسی رانی کشور، بانک های ملت،‌ تجارت و پارسیان و دیگر نهادهای مرتبط در این مسیر همراه و در موفقیت ایران خودرو اثرگذار بوده اند.

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باز خدا خیرشون بده، قشر زحمتکش تاکسیرانان واقعا حقشون ماشینای خوب و راحته.

  2. انشالله که ایران خودرو ماشین ها و تاکسی های هیبریدی رو هم بده به این بندگان خدا، تا هزینه هاشون هم کمتر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا