مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط پیش فروش هایما S7 اتوماتیک توربو شارژ و هایما اتوماتیک 2000 آغاز شد!

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر خودروهای هایما را پیش فروش کرد. طی بخشنامه ۳۷۳۲ شرایط پیش فروش عادی برای خریداران از طریق اینترنت فراهم شده است.

ایران خودرو دو مدل از خانواده هایما شامل هایما S7 اتوماتیک توربو شارژ و هایما اتوماتیک 2000 در پنج رنگ آبی تیره،سبز، آبی،نقره‌ای و قرمز را ارائه کرده است. سود حاصل از مشارکت ۲۱ درصد و سود انصراف ۲۰ درصد است. در این شرایط پیش فروش خودرو دارای بیمه بدنه و کارت طلایی نیست ولی با در نظر گرفتن ۱۱۱۰۲۷۴۰ ریال می‌توان بیمه شخص ثالث را هم در این پیش فروش خریداری کرد. متقاضیان باید ۴۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اول از طریق اینترنتی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

Iran-Khodro’s-Haima-S7-06

زمان تحویل این خودروها مرداد و شهریور ۹۶ تعیین شده است و خریداران بر اساس نمایندگی محل ثبت نام می‌توانند خودرویشان را تحویل بگیرند. خریدارانی که محل ثبت‌نام خود را در استان‌های البرز و تهران تعیین کرده باشند، بدون در نظر گرفتن آدرس خود، خودرویشان به محل نمایندگی انتقال پیدا می‌کند. از دیگر ضوابط این شرایط فروش، امکان‌پذیری انجام صلح مطابق ضوابط شرکت ایران خودرو است.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری ۱۲ درصد سود سالیانه پرداخت خواهد شد و در صورتی که بر حسب ضرورت آپشن خاصی اضافه یا حذف شود یا تغییری در آن ایجاد شود، خریداران باید اختلاف قیمت را در موقع تحویل پرداخت کنند و یا به آن‌ها مسترد خواهد شد.

متقاضیان محترم برای کسب اطلاع بیشتر از این شرایط پیش فروش می‌توانند به وب‌سایت یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

به گروه تلگرام هایما S7 ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا