مکمل بنزین
خبر

نسخه چینی نیسان Kicks آماده شد!

تصاویری که می‌بینید مربوط به آخرین دست آورد کمپانی نیسان در بازار پرهیاهوی شاسی‌بلندهای کشور چین است. نسخه چینی نیسان Kicks با جلو پنجره‌ای V شکل و استفاده از فلاپ‌های پلاستیکی در قوس چرخ‌ها و همچنین افزودن رنگ‌ سیاه به ستون A عرضه خواهد شد. این خودرو ابتدا در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش در خواهد آمد و سپس فروش آن آغاز خواهد شد.

nissan-kicks-1

نیسان Kicks هم اکنون در کشورهای مکزیک و برزیل تولید شده و بزودی تولید این خودرو در هندوستان آغاز خواهد شد. تولید این خودرو در چین حاصل همکاری،سرمایه‌گذاری بلندمدت و مشترک کمپانی‌های دانگ فنگ و نیسان است.

nissan-kicks-2-660x628

نسخه چینی نیسان Kicks از یک پیشرانه بنزینی با حجم 1.5 لیتر استفاده کرده و حداکثر قدرت آن 124 اسب‌بخار خواهد بود. پیشرانه مذکور برای انتقال قدرت خود از یک گیربکس شش سرعته دستی و یا اتوماتیک استفاده خواهد کرد. قیمت این خودرو در چین 120 هزار یوان خواهد بود. خریداران نیسان Kicks می‌توانند آن را با سقف‌ نارنجی سفارش دهند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا