Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

زوتی T700، یک شاسی بلند مدرن برای بازار چین، معرفی شد!

تصاویر جدیدی از محصول پرچمدار، زوتی با نام T700 منتشر شدکه نشان‌ می‌دهد، این کمپانی سیر تکاملی پیشرفت را به‌خوبی در حال طی کردن است. این تصاویر مربوط به نسخه تولیدی کانسپت T600 S بوده که بیش از این از سوی زوتی، معرفی شده بود. بدنه اسپورت، بخش کرومی‌رنگ زیر پنجره‌ها و لوگوی خاص براق بر روی درب جلو نمایی زیبایی را در بخش جانبی ایجاد کرده‌اند. اسپورت بودن این خودرو در همه نماها قابل مشاهده است و در بخش جلو چراغ‌های کشیده و جلوپنجره بزرگ زیبا، باعث شده که اصلا T700 شبیه به خودروهای چینی دیگر نباشد. البته لازم به‌ذکر است که این محصول شباهت‌هایی با خودروهای کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند جگوار و محصول F‌ پیس دارد که روح تازه‌ای در آن دمیده شده است.

zotye-t700-2-660x422

T700، با یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد که ۲۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر، گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات متصل شده است. T700 به زودی به بازار محلی عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۱۵۰.۰۰۰ یوآن در نظر گرفته شده که با تبدیل آن به پول کشورمان، متوجه خواهیم شد که T700 در حدود ۸۷ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

zotye-t700-3-660x474

فضای داخلی این خودرو پوشیده شده از چرم و مزین شده به انواع صفحه نمایش بوده، که زیبایی خاصی را در داخل کابین به‌وجود آورده است. طرح غربیلک فرمان بسیار هوشمندان و شبیه به خودروهای اسپورت لوکس انتخاب شده و صفحه‌نمایش دیجیتالی پشت فرمان، کاملا هوشمندانه کار صفحه کیلومتر را انجام می‌دهد. طرح گرافیکی و کیفیت این صفحه نمایش، استاندارد بالایی دارد.

zotye-t700-6-660x469

در وسط داشبورد نیز یک صفحه‌نمایش سرگرمی ۱۴ اینچی با کیفیت عالی تعبیه شده که اطلاعات مهم مربوط به خودرو را نیز، نشان می‌دهد. نوع طراحی این صفحه‌نمایش و دریچه‌های هوا، باعث شد تا یاد و خاطره ولوو کوپه کانسپت مدل ۲۰۱۳ در ذهن ما زنده شود. قشر وسیعی از علاقه‌مندان به خودرو را، افرادی تشکیل می‌دهند که به کابین‌های شلوغ نگاه ویژه‌ای دارند، کابین T700 با دکمه‌های پیانو مانند، بسیار توجه آنها را جلب خواهد کرد. خودرو موجود در تصویر یک نمونه مجهز به سیستم 4WD است که دکمه مخصوص آفرود در آن تعبیه شده است.

در کل، خودرو مشاهده شده در تصاویر، اگرچه مانند سایر محصولات زوتی، شباهت‌هایی با سایر خودروهای جهانی دارد، اما نمی‌توان از کیفیت بالای طراحی، اسپورت بودن و کابین زیبای آن چشم‌پوشی کرد.

1 نظر
  1. Vahid می گوید

    بخواد بیاد ایران زیر ۱۳۰ نمیدن دست مردم….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.