مکمل بنزین
گوناگونخبر

پینین فارینا تصاویر جدیدی از سدان لوکس خود منتشر کرد!

در حالی که به سرعت به نمایشگاه خودروی ژنو نزدیک می‌شویم، پینینفارینا دو تصویر دیگر از H600، سدان لوکس خود، منتشر کرده است. تصویر اول، نمای جلویی خودرو را نشان می‌دهد و بسیاری بر این عقیده‌اند که از این زاویه، H600 شبیه به لینکولن است. تصویر دوم، نمای پشتی خودرو را نشان می‌دهد که بسیار شبیه به مرسدس بنز EQ و حتی مازراتی لوانته است. به هرحال، از هر دو نما، H600 خودرویی بسیار زیباست.

تصویر دیگری که امروز به دستمان رسیده، بخشی از داشبورد خودرو را نشان می‌دهد که از دو صفحه دیجیتالی تشکیل شده. یکی برای پنل ابزارها و دیگری سیستم سرگرمی است که در کنسول وسط خودرو قرار گرفته. چرم زیادی در داخل خودرو به‌کار رفته و به‌نظر می‌آید که در بخشی از درب خودرو، چوب نیز به‌کار رفته است.

Pininfarina-3-H600

پینینفارینا اطلاعات کمی از این خودرو منتشر کرده و فقط گفته که H600 سدانی است لوکس، کارامد و راحت با نیرو محرکه جدید. ترکیبی عالی از طراحی و فناوری دوستدار محیط زیست.

H600، در نمایشگاه خودروی ژنو درکنار خودرویی دیگر از همین شرکت، قرار خواهد گرفت. سوپر ماشینی به نام Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo که برپایه خودروی فرمول یک Fittipaldi که قهرمان فرمول یک و ایندی ۵۰۰ است، ساخته شده.

Pininfarina-2-H600

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا