مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراری مافیا در خدمت پلیس ایتالیا!

پلیس میلان از یک فراری 458 اسپایدر برای آموزش افسران خود استفاده می‌کند. این خودرو متعلق به یکی از اعضاء مافیا بوده و پس از مصادره، به ناوگان پلیس میلان پیوسته است!

پلیس میلان از 458 اسپایدر برای توقف جرم و جنایت در ایتالیا استفاده نمی‌کند و از آن برای اهداف آموزشی و امدادی بهره می‌برد. با این وجود افسران پلیس ایتالیا به خوبی می‌دانند که اعضاء مافیا به راحتی می‌تواند یک فراری تهیه کرده و برای آنها مشکلاتی ایجاد کنند.

ferrari-458-spider-milan-police

طبق قانون ایتالیا آتش‌نشانی و پلیس ملی این کشور حق استفاده از اموال شخصی اعضاء مافیا را دارند. فرای 458 اسپایدر پلیس میلان، در سپتامبر سال 2015 میلادی توقیف شد و پس از گذشت مدتی تبدیل به یکی از خودروهای پلیس ایتالیا برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان ایتالیایی شد.

پلیس میلان به شدت با جرم و جنایت سازمان یافته مقابله می‌کند و تاکنون 29 خودرو و 3 موتور سیکلت را که متعلق به اعضاء مافیا بوده‌اند، توقیف کرده است. همه وسایل نقلیه توقیف شده توسط پلیس ایتالیا برای ارائه خدمات به شهروندان ایتالیایی، در اختیار پلیس و آتش‌نشانی ملی ایتالیا قرار گرفته‌اند.

پلیس ایتالیا یک لامبورگینی هوراکان را نیز به خدمت گرفته است که از آن برای حمل و نقل خون و اعضای پیوندی استفاده می‌شود. لامبورگینی هوراکان پلیس ایتالیا مجهز به یک یخچال کوچک برای حمل فراورده‌های پزشکی شده و پیشرانه قدرتمند آن به کمک بیماران ایتالیایی رفته است!

البته باید توجه داشت که فراری و لامبورگینی‌ پلیس ایتالیا در برابر ناوگان سوپراسپرت‌های پلیس دبی حرفی برای گفتن ندارد؛ زیرا پلیس دبی از خودروهایی نظیره بوگاتی ویرون و استون مارتین One-77 استفاده می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا