مکمل بنزین
گوناگونخبر

لکسوس LS 500 F Sport در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی خواهد شد!

اوایل سال میلادی جاری دو خودروی جدید لکسوس LS 500 و لکسوس LS 500h معرفی شدند و حالا کمتر از یک هفته دیگر نسل جدید این خودروها با نام لکسوس LS 500 F Sport در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش گذاشته خواهد شد. بیست و هشت سال پیش برای اولین بار خودرویی از خانواده لکسوس LS در نمایشگاه خودرو دیترویت ۱۹۸۹ میلادی به دنیا معرفی شد. این خودروی لوکس و اسپرت به احتمال زیاد شباهت‌های بسیار زیادی به دو مدل LS 500 و LS 500h خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

2018-lexus-ls-500-f-sport-0حدس زده می‌شود این خودرو مجهز به پیشرانه شش سیلندر دو توربو با گنجایش ۳.۵ لیتری با قدرت خروجی ۴۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۴۲ پوند-فوت (۶۰۰ نیوتن متر) باشد یا با پیشرانه شش سیلندر معمولی با گنجایش ۳.۵ لیتری با دو موتور برقی با مجموع قدرت خروجی ۳۴۵ اسب بخار رونمایی خواهد شد. این برند لوکس تویوتا تا به امروز اطلاعاتی درباره این خودرو منتشر نکرده و تنها نکته‌ای که ما از این خودرو می‌دانیم این است که از خانواده LS است. با این وجود، با توجه به اسم این خودرو انتظار دیدن طراحی ظاهری بیرونی خشن‌تر و تهاجمی‌تر و در داخل ظاهری با داشبورد و صندلی‌ها دوخت اسپرت را داریم که به همراه شاسی تنظیم شده و فنربندی ارتقا یافته خودرویی اسپرت‌تر خواهد بود. حدود یک هفته آینده این اتومبیل لوکس در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی خواهد شد، بنابراین برای خبرهای بیشتر از این خودرو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا