مکمل بنزین
خبر

فروش ویژه نگین‌خودرو در سال جدید

نگین خودرو شرایط فروش ویژه‌ای را برای زیباترین خودروهای رنو در نظر گرفته. این شرکت قصد دارد رنو تلیسمان و کولیوس را با شرایط ویژه عرضه کند. به گزارش روابط عمومی شرکت نگین خودرو، فروش قطعی تلیسمان و کولئوس از سوی این شرکت به‌عنوان نمایندگی رسمی رنو در ایران آغاز شده است. بر همین اساس رنو کولیوس و تلیسمان در سال ۹۶ با قیمت قطعی عرضه خواهند شد. رنو کولئوس با قیمت ۱۹۹ میلیون و پانصد هزار تومان و رنو تلیسمان با قیمت ۱۸۹ میلیون پانصد هزار تومان با سود مشارکت ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۴ درصد عرضه می‌شود.
در گام نخست، خریداران باید در حدود نیمی از پول خودرو را پرداخت کنند و کولئوس با پیش پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان و تلیسمان با پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روزه عرضه می‌شود. با توجه به این شرایط فروش و چهره زیبای این محصولات و امکانات عالی، باید انتظار داشت که بزودی تعداد زیادی از این خودروها را در سطح شهر مشاهده کنیم. شما می‌توانید در تصاویز زیر شرایط فروش این خودروها را مشاهده کنید.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا