مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل و نیسان جوک آغاز شد!

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران طرح‌های فروش برای دو خودروی نیسان ایکس تریل و نیسان جوک را شروع کرد. در این طرح جدید متقاضیان خودروی نیسان ایکس تریل دو گزینه فروش نقدی و فروش اقساطی و متقاضیان خودروی نیسان جوک تنها می‌توانند این اتومبیل را به صورت نقدی خریداری کنند.

خریداران نیسان ایکس تریل به صورت نقدی می‌توانند خودروی نیسان ایکس تریل با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان را ۳۰ روزه یا ۶۰ روزه تحویل بگیرند. در فروش نقدی با تحویل ۳۰ روزه، مشتریان در زمان ثبت نام ۱۲۰ میلیون تومان و ۳۰ روز بعد در زمان تحویل خود ۱۲۰ میلیون دیگر را می‌پردازند و ۸ میلیون تومان از جهان نوین آریا برای خرید این خودرو تخفیف می‌گیرند. اما در خرید با تحویل ۶۰ روزه در طی سه پرداخت به ترتیب ۸۸، ۸۰ و ۶۸ میلیون تومان نیسان ایکس‌ تریل را خریداری خواهند کرد و ۱۲ میلیون تومان تخفیف برای خرید این خودرو به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر اگر خواهان خرید اقساطی این خودرو هستید دو گزینه با تحویل ۳۰ و ۶۰ روزه پیش روی شماست. در فروش اقساطی با تحویل ۳۰ روزه شما ۸۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۶۸ میلیون تومان سی روز پس از ثبت‌ نام باید بپردازید و ۱۰ عدد چک ماهانه هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون تومان باید پرداخت کنید. گزینه دوم فروش اقساطی با تحویل ۶۰ روزه است که در زمان ثبت نام ۷۲ میلیون تومان و ۳۰ روز پس از ثبت نام ۷۱ میلیون تومان به همراه ۱۰ فقره چک ماهانه هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون پرداخت می‌کنید و ۵ میلیون تومان هم تخفیف خواهید گرفت.

شرکت جهان نوین آریا قیمت نیسان جوک اسپرت، پلاتینیوم و اسکای پک را در این طرح فروش به ترتیب ۱۷۲، ۱۴۵ و ۱۲۷ میلیون تومان اعلام کرده است. متقاضیان می‌توانند این خودروها با دو مرحله پرداخت ۳۰ روزه دریافت کنند و تخفیفی دریافت نکنند و یا می‌توانند این خودروها را با سه مرحله پرداخت (زمان ثبت نام، ۳۰ روز بعد از مرحله اول و ۶۰ روز بعد از مرحله اول) هر کدام از خودروهای انتخابی را بعد از ۶۰ روز دریافت کنند و به ترتیب خودروهای مذکور در بالا ۴ میلیون، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳ میلیون تومان تخفیف بگیرند. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی جهان نوین آریا یا نمایندگی‌های فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا