مکمل بنزین
خبر

جیلی تصویر تبلیغاتی محصول جدید خود را منتشر کرد!

در تمام جهان مرسوم است که بیش از نمایش خودروی تازه طراحی شده برندهای مطرح، یک تصویر مبهم و نه‌چندان واضح را به‌عنوان تیزر نمایشی آن محصول منتشر می‌کنند. اکنون کمپانی‌های چینی هم این بازی را یاد گرفته‌اند و بیش از معرفی خودروی خود یک تصویر تبلیغاتی از آن را منتشر می‌کنند. جیلی یک تیزر تبلیغاتی از ماشین مفهومی خود را برای نمایشگاه شانگهای منتشر کرده است.

چیزی که از این خودرو می‌توان برداشت کرد، خودروی اسپرت و کشیده جیلی خواهد بود. این خودروی MPV که احتمالا ۷ صندلی دارد، از طراحی خاصی نیز برخوردار خواهد بود. عکس‌های جاسوسی از خودروی تولید شده با جلوپنجره مشبک مخصوص جیلی، در فضای مجازی نشان می‌دهد که این خودروساز چینی زمان زیادی را صرف طراحی یک محصول خاص نموده است. این محصول  MPV احتمالا حریف آینده بایدو M5 خواهد بود. کمپانی‌ها چینی خیلی سریع در حال پیشرفت و حرکت به سوی حرفه‌ای شدن هستند و جیلی نیز از جمله شرکت‌های چینی، معتبر بوده که سعی دارد وارد بازارهای  جهانی شود.

geely-mpv-2

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا