مکمل بنزین
خبر

W موتورز، از کانسپت الکتریکی خود در شانگهای رونمایی کرد!

Iconiq 7، نام کانسپت MPV جدید الکتریکی چینی، با تکنولوژی بسیار بالا، جلوپنجره بسته و چراغ‌های کوچک است. کاملا مشخص است که شرکت مذکور به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود تمام تلاش خود را بکارگرفته تا یک محصول سطح بالا تولید کند که هیچ نمونه دیگری ندارد. این محصول توسط استودیوی تورینو، به رهبری آلفردو استولا طراحی شده. Iconiq موتورز، یک نام تجاری متعلق به یک شرکت چینی به نام تیانجین آیکینگ است که فعالیت مثبت خوبی در راه رشد صنعت خودروی الکتریکی چین، انجام می‌دهد.

iconiq-7-2

تولید این خودرو از سال 2019 با 15.000 دستگاه آغاز خواهد شد و هدف‌گذاری شرکت افزایش تولید به 50.000 دستگاه در سال 2022 و 110.000 دستگاه در سال 2025 است. Iconiq اعلام کرده  که موتور الکتریکی این کانسپت توانایی تولید 224 اسب بخار قدرت را دارد و با یکبار شارژ می‌تواند “بیش از” 400 کیلومتر را طی کند. ابعاد Iconiq 7 به ترتیب 4900/1900/1860 میلی‌متر است و در ۲ مدل ۴ صندلی vip و ۶ صندلی عرضه خواهد شد. زمانی که تولید این خودرو در سال ۲۰۱۹ آغاز شود با گذشت زمان و ارائه بروزرسانی‌های مختلف حتی برای باتری، مشتریان این امکان را دارند که خودروی خود را ارتقاء دهند و شاسی بلند الکتریکی قدرتمندتری را در اختیار داشته باشند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا