مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوپراسپرت رضوانی Beast Alpha مدل 2018 قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار دارد!

برای اولین بار کارخانه رضوانی خودروی سوپراسپرت Beast Alpha را سال گذشته میلادی در نمایشگاه خودرو لوس‌آنجلس به نمایش درآورد و قیمت پایه آن را از ۲۰۰ هزار دلار شورع کرد. جالب است که بدانیم کمپانی رضوانی در کالیفرنیا واقع شده است و نسبت به دیگر کارخانه‌های خودروسازی رقیب مانند فراری، لامبورگینی، جگوار و … خیلی کوچکتر است و تعداد دستگاه کمتری نسبت به آن تولید می‌کند. یکی از دلایل محبوب شدن خودروهای رضوانی میان طرفداران خودروهای اسپرت، محصولات باکیفیت و ارزان قیمت بود.

بیشتر بخوانید:

به طور متوسط خودروهای این کارخانه ۱۴۹ هزار دلار قیمت دارند ولی به تازگی رضوانی اعلام کرده خودروی سوپراسپرت رضوانی Beast Alpha مدل ۲۰۱۸ را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار را تابستان امسال وارد بازار خواهد کرد. رضوانی موتورز هنوز اطلاعاتی درباره خودرو جدید مدل ۲۰۱۸ منتشر نکرده، اما نسخه فعلی این خودرو تنها ۸۸۴ کیلوگرم وزن دارد و شاسی‌ آلومینیومی خودرو بر پایه لوتوس نصب شده و ساخت کارخانه هوندا با ۲.۴ لیتر گنجایش است که می‌تواند ۵۰۰ اسب بخار را به راحتی تولید کند.2018-Rezvani-Beast-Alpha-Release-Date

از دیگر ویژگیهای نسخه موجود رضوانی Beast Alpha شتاب صفر تا ۱۰۰ آن تنها در ۳.۲ ثانیه است و می‌تواند تا ۲۸۱ کیلومتر بر ساعت با کمک جعبه دنده اتوماتیک خود، حداکثر سرعت داشته باشد. البته نسخه دیگری از این خودرو با جعبه دنده ۶ سرعته دستی نیز وجود دارد که شتابش را ۰.۳ ثانیه افزایش می‌دهد و به ۳.۵ ثانیه می‌رساند. در حال حاضر متقاضیان می‌توانند رضوانی Beast Alpha را با ۱۰۰۰ دلار ودیعه پیش خرید کنند و اگر بعد از مدت زمانی از خرید خود صرفنظر کردند پول گذاشته شده قابل بازگشت خواهد بود. نظر شما درباره خودروهای سوپراسپرت رضوانی چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا