مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش چری تیگو 5 جدید اعلام شد!

شرکت صنایع خودروسازی مدیران شرایط فروش منعطف خودرو چری تیگو 5 جدید را برای اردیبهشت ماه اعلام کردند. در این شرایط فروش فوری اعتباری چهار گزینه پیش روی متقاضیان قرار داده شده است. در این طرح جدید دو مدل خودرو چری تیگو 5 اکسلنت و چری تیگو 5 لاکچری به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

مشتریان گرامی در زمان ثبت نام باید ۴۰ درصد مبلغ خودروی مدنظر را به صورت نقدی پرداخت کنند و به همراه آن یک فقره چک دو ماهه بدون کارمزد که حداقل ۱۰ درصد مبلغ خودرو است را بپردازند. مدیران خودرو در این شرایط فروش حداکثر ۵۰ درصد قیمت خودرو را به مشتریانش وام می‌دهد. به علاوه متقاضیان می‌توانند مابقی وجه را طی ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماه به صورت منعطف پرداخت کنند. خودروهای مذکور ۳۰ روز پس از زمان ثبت نام به مشتریان تحویل داده می‌شوند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مدیران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا