مکمل بنزین
گوناگونخبر

فروش خودروهای مرسدس بنز بیشتر از بی‌ام‌و و لکسوس در آمریکا شد!

در ماه گذشته کمپانی مرسدس بنز توانست فروش بیشتری از دو رقیب اصلی خود یعنی بی‌ام‌و و لکسوس در بازار آمریکا داشته باشد ولی با این وجود مرسدس بنز نتوانست نسبت به سال‌های پیش رشدی در فروش خودروهایش داشته باشد. بنا به آمار منتشر شده در ماه آوریل سال میلادی جاری، به طور کلی ۱۵۹۷۹۳ دستگاه خودرو لوکس در ایالات متحده آمریکا به فروش رسید که نسبت به همین دوره زمانی در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱.۶ درصد پایین آمده است. فروش خودروهای مرسدس بنز در این تیپ حدود ۷.۹ درصد، بی‌ام‌و ۹.۳ درصد و لکسوس ۱۱ درصد پایین آمده است.

از سوی دیگر فروش خودروهای تجاری مرسدس بنز در ماه پیش ۲۶۹۳۲ دستگاه بود که نسبت به همین بازه زمانی در سال پیش حدود ۱ درصد افزایش یافته است. بیشترین فروش خودروهای مرسدس بنز از سری دستگاه‌های مرسدس AMG بود که حدود ۴۸ درصد فروش کلی را شامل می‌شود.

Mercedes-Extends-Luxury-Sales-Lead-5

مدیر اجرایی و فروش خودروهای مرسدس بنز در ایالات متحده آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد در سال گذشته این بخش با چالش‌هایی مانند کمبود تعدد مدل‌های خودرو روبرو بوده که تقریبا در ماه گذشته میلادی هم این مشکل کماکان وجود داشته است ولی در سال آینده این بخش امیدوار است با کامل بودن تعداد دستگاه‌های مرسدس بنز و تنوع مدل‌ها بتواند رکورد فروش جدید را برای خود ثبت کند.Mercedes-Extends-Luxury-Sales-Lead-3

از سوی دیگر خودروهای محبوب بی‌ام‌و میان مشتریان آمریکایی خودروهای جدید سری ۵ هستند که روز به روز بر تعداد تولیدشان افزوده می‌شود و بسیار راحت در بنگاه‌های ماشین در اکثر ایالت‌های آمریکا به فروش می‌رسند. کمپانی بی‌ام‌و در ماه گذشته میلادی توانست ۹۴۳۰۶ دستگاه خودرو را در بازار آمریکا به فروش برساند. به علاوه کمپانی لکسوس در چهار ماهه اول سال میلادی جاری در بازار آمریکا عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و حدود ۱۵ درصد فروشش در تیپ خودروهای معمولی نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی پایین آمد. به نظر شما کدامیک از کمپانی‌های مرسدس بنز، بی‌ام‌و و لکسوس خودروهای باکیفیت‌تری تولید و با قیمت منصفانه وارد بازار جهانی می‌کنند؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا