مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان GT-R با ۲۷۰۰ اسب‌بخار قدرت!

نیسان GT-R، به‌عنوان یک خودروی اسپرت، قدرتمند و هیجان‌انگیز، هر روز در حال رشد است و به‌نظر می‌رسد اکنون محققان خودرویی به‌فکر افزودن عنصری ویژه برای ترسناک شدن، به این غول ژاپنی هستند. نیسان GT-R با هدف شرکت در مسابقات ویژه سرعت و درگ، قدرتی در حدود ۲۷۰۰ اسب بخار پیدا کرده است.

Nissan-GT-R-2017-800-16

نیسان GT-R ، از سال ۲۰۰۷ به دنیای خودروهای خشن راه پیدا کرد و نسخه‌های مختلف آن از ۴۸۰ الی ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارند. پیشرانه‌ ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر توئین‌توربو به‌عنوان قلب تپنده این محصول قابلیت‌های فراوانی دارد، به طوری که بسیاری از شرکت‌های تیونینگ از این خودرو قدرت، ۱۰۰۰ اسب بخاری استخراج کردند. یک شرکت تیونینگ، به‌تازگی با اعمال تغییرات گسترده و اساسی بر روی توربوهای نیسان GT-R، به قدرت بالایی دست‌یافته که تقریبا در دنیای خودروها یک شگفتی غیرقابل باور است. این شرکت از این موتور، قدرت ۲۷۱۹ اسب بخاری گرفته و گشتاور این خودرو نیز به ۲۱۵۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است.

Nissan-GT-R-2017-800-05

شرکت ETS که اعتبار خاصی دارد با انتشار ویدئوهای مختلف، این مدل از نیسان GT-R را به‌نمایش گذاشته است. البته در هنگام آزمایش این خودرو لرزش‌های بسیار وحشتناکی، مشاهده می شود که ممکن است کنترل نیسان GT-R را بسیار سخت کند. هنوز مشخص نیست که شرکت توسعه‌دهنده این مدل چگونه می خواهد نیسان GT-R را بر روی آسفالت نگه‌دارد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دیوانگی ماشین بازها حد مرز نداره و فقط گودزیلا تاب تحمل این عطش داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا