مکمل بنزین
گوناگونخبر

پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ میلادی بازار آمریکا مشخص شدند!

به تازگی خبرگزاری رویترز پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا در ماه گذشته میلادی و تعداد فروش خودروها از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر کرده است. همانگونه که انتظار می‌رفت خودروهای سری F فورد کماکان در صدر جدول پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا قرار گرفتند. در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی حدود ۷۰۶۵۷ دستگاه خودرو فورد از این سری به فروش رسیده است، بعد از خودروهای فورد پیکاپ‌های رم تراک با ۴۳۳۲۱ دستگاه در پله دوم پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا شناخته شدند و در نهایت خودروی شورولت سیلورادو با ۴۰۱۵۴ دستگاه فروش در پله سوم قرار گرفته است.

در چندین سال اخیر کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها فروش بسیار خوبی در ایالات متحده آمریکا داشته‌اند. برای مثال در ماه گذشته بیش از ۳۲۶۷۱ دستگاه کراس‌اوور هوندا CR-V برای فروش به ثبت رسید که کمی از تویوتا RAV4 با ۳۱۷۵۷ دستگاه جلوتر است. تویوتا کمری، هوندا سیویک، تویوتا کرولا، نیسان روگ و هوندا آکورد در رده‌های پنجم تا دهم پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا قرار گرفته‌اند.Untitled-2

اگر بخواهیم به فروش سال ۲۰۱۶ میلادی نگاهی بیندازیم باز هم متوجه می‌شویم سه پیکاپ معرفی شده در رده‌های اول تا سوم هم در این سال جزو پرفروش‌ترین خودروها قرار گرفته بودند. البته برند رم (Ram) توانسته با فروش بیشتر در سال جاری میلادی فاصله خود را با شورولت سیلورادو زیاد کند به طوریکه در حال حاضر ۶۱۰۱ دستگاه خودرو رم تراک بیشتر از شورولت سیلورادو فروخته شده است.Untitled-45

از سوی دیگر از میان دو خودروی کراس‌اوور نیسان روگ و هوندا CR-V رقابت شدیدی برای به دست آوردن پرفروش‌ترین کراس‌اوور وجود دارد ولی از میان دو خودروی مذکور کمپانی نیسان توانسته ۲۰۷۹ دستگاه روگ را بیشتر به فروش برساند و در پله نهم این جدول قرار بگیرد. اگر دقیق‌تر به آمار منتشر شده نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که بازار خودروی آمریکا به دست خودروسازان آمریکایی و ژاپنی افتاده است و در نهایت می‌توان گفت خودروهای ساخت این دو کشور بازار آمریکا را به دست گرفته‌اند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا