مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

با کارپینو، آنلاین تاکسی درخواست کنید

گوشی‌های هوشمند، به‌سرعت در حال رشد و فراگیر شدن هستند به‌طوری که تقریبا در دست تمام قشرهای جامعه یک گوشی هوشمند را می‌توان دید. این رشد گوشی‌های هوشمند باعث شده تا برنامه‌نویسان تلاش کنند، نیاز مردم را با برخی از اپلیکیشن‌های موبایل پاسخ دهند. سفارش تاکسی و چانه زدن بر سر قیمت آن، همیشه یک چالش برای افرادی بوده که قصد جابه‌جایی با وسیله‌ای به‌جز خودروی شخصی خود را داشته‌اند.

تاکسی سرویس‌های تلفنی اگر چه سالها پاسخگوی نیاز مردم بودند اما اکنون علم رشد پیدا کرده و باعث بوجود آمدن اپلیکیشن‌های اسنپ، تپ۳۰ و کارپینو شده. در این برنامه‌های موبایلی شما می‌توانید به صورت آنلاین، تاکسی درخواست کنید و از جمله فواید این نوع درخواست تاکسی‌، می‌توان به بهای مناسب‌تر، قابلیت ردیابی مسیر حرکت، پرداخت آنلاین و سفارش تاکسی‌های خاص، اشاره کرد.

Header-033

کارپینو یکی از این برنامه‌های موبایلی برای شماست که برای رقابت با سایر اپلیکیشن‌ها با همکاری تاکسیرانی گردآوری شده است. این برنامه نسبت به برخی از رقبای خود چند مزیت دارد که یکی از آنها، همکاری با شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی است. استفاده از ناوگان تاکسیرانی، جابه‌جایی‌ها را امن‌تر می‌کند و باعث ایجاد اشتغال و از بین نرفتن بازار کار رانندگان تاکسی‌های زرد رنگ می‌شود.

photo_2017-05-17_06-57-49

کارپینو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اگر پول نقد همراه ندارید، از طریق پرداخت آنلاین، شارژ کیف پول اعتباری در هر زمان و مکان، هزینه تاکسی خود را پرداخت کنید. از دیگر امکانات کارپینو، می‌توان به مشاهده تمام درخواست‌های صورت گرفته، امکان مشاهده اعتبار حساب، امکان انتخاب راننده بر اساس فاصله تا محل قرارگیری شما، امکان تغییر مبدا، مشاهده اطلاعات مربوط به راننده‌ای که درخواست را می‌پذیرد و برای خدمات‌رسانی به شما اعلام آمادگی می‌کند، اشاره کرد. با این اپلیکیشن شما دیگر نیاز ندارید شماره یک آژانس تاکسی سرویس را در هر منطقه داشته باشید و در تمام طول شبانه‌روز می‌توانید درخواست تاکسی کنید. همچنین هزینه حمل و نقل شما در منطقه طرح ترافیک تهران نسبت به دو نرم افزار دیگر کمتر و مناسب تر می‌شود.

photo_2017-05-17_06-57-45

همانطور که گفتیم کارپینو با ناوگان تاکسیرانی همکاری می‌کند که نتیجه آن می‌شود استفاده از رانندگان شناسنامه‌دار و جابه‌جایی با تاکسی‌هایی که کار خود را بلد هستند. این نرم‌افزار باعث بهبود سیستم تاکسیرانی می‌شود و شرکت تاکسیرانی در نظر دارد طیف وسیعی از رانندگان خود را در جهت گسترش این اپلیکیشن آموزش دهد.

photo_2017-05-17_06-57-52

برای استفاده از کارپینو، تنها لازم است که نرم‌افزار را از کافه بازار دانلود کنید و پس از ورود، با فعال‌سازی سرویس GPS و ثبت‌نام حساب کاربری خود تقریبا کارپینو آماده استفاده شماست. مشخصات محل حضور شما در نقشه نمایش داده می‌شود و تاکسی‌های نزدیک شما نیز نمایش داده می‌شوند. بعد از انتخاب مبدا و مقصد، تاکسی مورد نظر خود را انتخاب می کنید و به همین راحتی، خودروی مورد نظر شما در دسترس‌ خواهد بود. کارپینو بزودی برای سیستم عامل ios نیز عرضه خواهد شد.

 

البته یکی از بزرگترین مشکلات کارپینو، خودروهای آن است! در واقع شما مجبور هستید با تاکسی های رنگ و رو رفته و بعضا بی کیفیت تاکسیرانی تردد کرده و دیگر خبری از خودروهای تر و تمیز نیست!

bazar-logo

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا