مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش نقدی و اقساطی رنو تلیسمان آغاز شد!

شرکت نگین خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی اتومبیل سدان رنو تلیسمان ۲۰۱۷ را اعلام کرد. رنو تلیسمان ۲۰۱۷ در تعداد محدود با قیمت قطعی ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان خرید این خودرو به صورت نقدی در زمان ثبت نام ۷۵ میلیون تومان مبلغ را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازند و پرداخت دوم را با چک ۳۰ روزه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه خواهند کرد. پرداخت سوم در زمان تحویل خودرو خواهد بود که با توجه به کسر سود مشارکت خرید، مابقی وجه را پرداخت خواهند کرد. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۱۶ و ۱۴ در نظر گرفته شده است و زمان تحویل این خودرو ۶۰ روز بعد از ثبت نام خواهد بود.

در شرایط فروش اقساطی رنو تلیسمان، متقاضیان همانند خرید نقدی باید سه پرداخت داشته باشند ولی هزینه پرداخت سوم را می‌توانند وام ۷۰ میلیون تومانی دریافت کنند که به صورت ۱۲ ماهه با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌کنند و مبلغ هر قسط معادل ۶ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان است. زمان تحویل این خودرو نیز همانند خرید نقدی ۶۰ روز بعد از ثبت نام تحویل مشتریان داده خواهد شد. متقاضیان خرید این اتومبیل جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نگین خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.Screen Shot 2017-05-30 at 18.22.33

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا