مکمل بنزین
گوناگونخبر

لینکلن نویگیتور 2018 معرفی شد

یکی از بزرگترین شاسی‌بلند‌های حال حاضر در دنیا معرفی شد. لینکلن نسخه جدید شاسی‌بلند نویگیتور را معرفی کرد که فاصله محوری بیشتری نسبت به گذشته دارد. این شاسی‌بلند یک انتخاب خوب برای تمام آن‌‌هایی خواهد بود که به خودروهای عظیم‌الجثه علاقه دارند. طول مدل جدید نویگیتور حدود ۳۰ سانتی‌متر رشد داشته و همین فضای داخلی بزرگ‌تری را نیز برای خانواده‌های پر جمعیت فراهم می‌کند.

فضای صندوق عقب در این مدل به ۴۲۴۲ لیتر رسیده و فضایی نیز برای قرار دادن لوازم فنی خودرو در آن تعبیه شده است. لینکلن، درب‌های عقب را بزرگتر کرده تا ورود و خروج سرنشینان بسیار راحت انجام شود. این شرکت فروش نویگیتور را با قیمت پایه ۸۱ هزار دلار از پاییز امسال آغاز خواهد کرد. همچنین لینکلن برای مدل فول نویگیتور یک پکیج با نام Black Label در نظر گرفته است. از جمله تجهیزات استاندارد این مدل می‌توان به نمایش اطلاعات خودرو روی شیشه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار تصادف و سیستم کمک پارک اشاره کرد.

این خودرو در قلب خود یک موتور قدرتمند ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل اکوبوست توئین‌توربو را جای داده که قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور  ۶۸۰ نیوتون متری را در اختیار نویگیتور قرار می‌دهد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا