مکمل بنزین
گزارشخبرداخلی

گزارش اختصاصی چرخان از سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶!

امسال گروه خودروسازی سایپا توانسته بود در چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان نسبت به دیگر رقبا و رقیب اصلی خود، ایران خودرو، پررنگ‌تر عمل کرده و یک سالن همایش کامل با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع را به خود اختصاص دهد و جالب‌تر اینکه سالن شماره ۱ شیخ بهایی که محل ورود اکثر بازدیدکنندگان است، به این گروه تعلق داشت و در نتیجه شلوغ و پربازدید بود!

گروه خودروسازی سایپا سالن همایش را به چندین بخش شامل محصولات سیتروئن، چانگان، محصولات پارس خودرو و زامیاد تقسیم کرده بود. پارسال این گروه، خودروهای سنگین را به خارج از نمایشگاه منتقل کرده بود ولی امسال توانست حتی خودروهای سنگین را نیز به اولین سالن نمایشگاه وارد کند.

از محصولات پرسر و صدای این گروه خودروسازی، بخش خودروهای سیتروئن، خودروهای برلیانس، مدل کوییک و ساینا اتوماتیک بود. در بخش سیتروئن دو خودروی C4 و C3 به نمایش درآمده بودند. از سوی دیگر خودروهای برلیانس نیز طرفداران خود را داشت. در کل باید بگوییم گروه خودروسازی سایپا سعی کرده بود تمام محصولات خود را به این نمایشگاه بیاورد تا بتواند تمام قشرها و سلایق را پوشش بدهد.

چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان سوم تا ششم بهمن ماه برگزار شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا