مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش سئات Arona در آسمان بارسلونا!

طرفداران برند SEAT منتظر عرضه مدل Arona هستند. Arona اولین خودروی کمپانی SEAT است که با استفاده از پلتفرم MQB فولکس‌واگن ساخته شده است. از پلتفرم مذکور برای ساخت خودروهایی نظیر گلف و اطلس استفاده می‌شود. Arona رقیب خودروهای نیسان Juke و کیا Stonic خواهد بود.

seat-arona-helicopter-ride

خودروساز اسپانیایی SEAT قبل از عرضه محصول جدید خود و به منظور نمایش توانایی‌های مدل Arona اقدام عجیبی کرده است. این کمپانی تصمیم گرفت که Arona را با استفاده از هلیکوپتر و به ارتفاع 300 متر از سطح زمین بلند کند و در سواحل اسپانیا بچرخاند!

seat-arona-helicopter-ride-1

پلتفرم اختصاصی Arona از سری M بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که ثابت خودرو در شرایط پرواز حفظ می‌کند! Arona حدود 20 متر با هلیکوپتر فاصله داشت و در آسمان اسپانیا چرخید! خلبان هلیکوپتر با بیش از 15 سال تجربه به خوبی کنترل خود را حفظ کرده و مشکلی برای هلیکوپتر و خودرو به وجود نیامد.

seat-arona-helicopter-ride-2

هلیکوپتر با سرعت 40 کیلومتر در ساعت پرواز کرده و به مدت 50 دقیقه Arona را آسمان سواحل بارسلونا حمل کرده است. در هنگام خرید Arona هلیکوپتری به شما نمی‌دهند! Arona یک پیشرانه متوسط با حجم 1 لیتر و از نوع  TSI توربوشارژ داشته؛ و توان تولید 95 تا 115 اسب‌بخار را دارد. این خودرو برای انتقال قدرت از یک گیربکس شش و یا هفت سرعته DSG استفاده می‌کند. نسخه دیگری از Arona به همراه یک پیشرانه 1.5 لیتری TSI و با قدرت 150 اسب‌بخار عرضه خواهد شد.

Arona برای اولین‌بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش گذاشته شده و قیمت نسخه پایه آن 28155 دلار خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا