Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مشخصات احتمالی جیپ رانگلر 2018 از سقف تاشو تا موتور دیزلی

مدل رانگلر را می‌توان قلب تپینده کمپانی جیپ دانست؛ چراکه موفقیت اصلی این کمپانی، همواره در گرو موفقیت این مدل بوده است. حال منابع محرمانه خبر می‌دهند که کمپانی جیپ، از نسل بعدی مدل رانگلر خود در نمایشگاه اتومبیل لس انجلس. رونمایی خواهد کرد. نمایشگاهی که قرار است در روز یکم دسامبر افتتاح شود. بنابرین اگر این گزارش صحیح باشد، ما شانس دیدن این خودرو را در پایان ماه نوامبر در صفحات وبسایت‌های اینترنتی و یا حتی کمپین‌های تبلیغاتی خواهیم داشت. بنا بر اخبار واصله، احتمالا نمایندگی‌های مجاز، در اواسط ماه دسامبر، مدل‌های تولید شده را برای نمایش و فروش ارائه خواهند کرد.

مشخصات احتمالی جیپ رانگلر 2018 از سقف تاشو تا موتور دیزلی

سیستم تولید قدرت این خودرو از یک موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر است و از یک گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. البته یک موتور توربوشارژر 2 لیتری نیز در دست طراحی است ولی با این حال موتور دیزلی با صرفه آن در پایان سال 2019 آماده عرضه خواهد شد. اگرچه عکس‌ها و اطلاعات بدست امده به‌طور کامل امکانات داخلی این مدل را نشان نمی‌دهند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که رانگلر از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌تری نسبت به اجداد خود بهره می‌برد. ضمنا این مدل به اخرین ورژن سیستم پاسخ سریع و عملکرد آسان Uconnect 3.0  مجهز است و عکس‌ها وجود دکمه‌های دیگری را در بخش داخلی رانگلر 2018  و درست در پایین صفحه نمایش آن نشان می‌دهد که احتمالا برای کنترل مستقیم هوای داخل ان تعبیه شده‌اند. علاوه بر آن شاهد یک جفت دکمه لاستیکی نیز هستیم که برای تنظیم و صدا در این قسمت قرار دارند. همچنین دکمه‌های دیگری نظیر سنسورهای کمک به پارک کردن و خاموش کردن/استارت زدن موتور نیز در این قسمت قرار دارند و وجود چهار ردیف دکمه‌های کمکی دیگر نیز خبر از وجود تجهیزات اضافی جدیدی نظیر نورافکن بیرونی، وینچ و سایر اپشن‌های آفرود می‌دهد که با خرید این مدل در اختیار خواهید داشت.

مشخصات احتمالی جیپ رانگلر 2018 از سقف تاشو تا موتور دیزلی

بر اساس اطلاعات جدید حاصله، نسل جدید این خودرو به مدل دو درب صحرایی شباهت زیادی دارد. لذا انتظار می‌رود که درب رانگلر همچنان قابل برداشتن باشد، سقف فلزی تاشوی ان نیز تا اواخر سال 2018 به آن اضافه خواهد شد. علاوه براین مدیران ارشد کمپانی جیپ نیز در همین جلسه بیان نمودند که این مدل دارای چرخ پایه وسیع‌تری است و لذا فضای گسترده‌تر و راحت‌تری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. و اما جالب‌ترین نکته! بد نیست بدانید که بسیاری از قطعات موجود مدل‌های پیشین جیپ رانگلر، با این مدل جدید نیز سازگار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.