مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتخاب 9 نام برای شاسی‌بلند سئات!

کمتر از چند ماه دیگر شاسی‌بلند هفت نفره کمپانی سئات رونمایی خواهد شد؛ اما ظاهرا این خودروساز عجله‌ای برای نمایش عمومی خودروی جدیدش ندارد؛ چون هنوز نام آن مشخص نیست!

این خودروساز در ماه ژوئن و با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، از تمام هواداران خود درخواست کرد که نام شاسی‌بلند جدید آنها را پیشنهاد دهند. سئات هشتگ  #SEATseekingName را ایجاد کرده و از مجموع  10130 نام پیشنهادی تنها 9 نام به عنوان فینالیست‌های نهایی برای انتخاب نام شاسی‌بلند سئات انتخاب شدند. ویژگی 9 نام مذکور این است که تمام آنها اسپانیایی هستند!

بنابراین نام شاسی‌بلند سئات از بین نام‌های,Abrera, Alboran, Aran, Aranda ,Avila Donosti, Tarifa, Tarraco, Teide انتخاب خواهد شد. برای انتخاب این نام‌ها در مرحله اول از کارشناسان،نمایندگی‌های خارجی و سرمایه‌گذاران سئات نظرخواهی شده است. در مرحله دوم نام‌های پیشنهادی باید بیانگر ارزش‌های سئات و ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید این کمپانی باشند و در سراسر جهان به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. در مرحله آخر نیز باید نام مورد نظر حتما اسپانیایی باشد!

در همین رابطه آقای Luca de Meo به عنوان رئیس کل کمپانی سئات گفته است: «ما از نتایج این طرح بسیار خوشحال بوده و توانستیم بیش از 130 هزار نفر را از 106 کشور جهان جذب کرده و بین هوادارن اسپانیایی و طرفداران خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. من از همه آنها تشکر می‌کنیم. زمان به سرعت در حال طی شدن بوده و به زودی شاسی‌بلند جدید سئات رونمایی خواهد شد.»

کمپانی سئات در تاریخ 12 سپتامبر و در جریان نمایشگاه فرانکفورد نام‌های نهایی شاسی‌بلند جدید خود را انتخاب کرده و از تاریخ 12 تا 25 سپتامبر برای انتخاب نام نهایی شاسی‌بلند خود رای‌گیری می‌کند.  پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از 15 اکتبر از شاسی‌بلند جدید سئات رسما رونمایی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا