مکمل بنزین
شرایط فروش

آغاز دور جدید پیش فروش Cross H30 از چهارشنبه

شرکت ایران‌خودرو بمناسبت فرارسیدن دهه کرامت، دور جدید پیش فروش خودروی دانگ فنگ Cross H30 را آغاز می‌کند. پیش فروش خودروی مذکور در تاریخ 11 مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 22 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت؛ خودروی دانگ فنگ Cross H30 را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک سفارش دهند. موعد تحویل خودروهای خریداری شده در این طرح؛ دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

ایران‌خودرو سود مشارکت را 20 درصد در نظر گرفته و در صورت انصراف، 18 درصد سود به شما پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت نهایی Cross H30 در زمان تحویل و پس از صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و خریداران از امکان صلح تا دو مرتبه برخوردارند.

خودروی Cross H30 از پیشرانه 16 سوپاپ TU5 با قدرت 105 اسب‌بخار بهره برده و برای انتقال قدرت از یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا