مکمل بنزین
شرایط فروش

چری تیگو ۷ را اقساطی خریداری کنید!

بعد از رونمایی رسمی کراس اوور چری تیگو ۷، مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی آن را منتشر کرد. قیمت خرید فروش نقدی اتومبیل تیگو ۷ اکسلنت معادل ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مشخص شده که تا ۳۰ روز کاری بعد از ثبت نام به مشتریان تحویل داده می‌شود. در صورت تاخیر در تحویل، ۲۰ درصد و سود انصراف ۱۶ درصد به متقاضیان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر متقاضیان می‌توانند این خودرو را به صورت اقساطی ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خریداری کنند. ۲۵ درصد مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام و ۳۰ درصد مبلغ در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد.

مدیران خودرو تا ۴۵ درصد قیمت خودرو به مشتریان وام خواهد داد. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۲ و ۱۸ درصد تعیین شده است.  کارمزد اقساط با توجه به بازپرداخت اقساط ۱۳ الی ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. شاسی‌بلند چری تیگو ۷ در شرایط خرید اقساطی، مهر ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت مدیران خودرو یا نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا