مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه دفترچه راهنمای مجازی برای خودروهای جنسیس!

برند تجاری Genesis که متعلق به کمپانی بزرگ هیوندای کره‌جنوبی است؛ یک قدم رو به جلو برداشته و کتابچه راهنمای خودروهای G80 و G90 را به شکل مجازی عرضه کرده است! راهنمای مجازی Genesis به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از یک تلفن هوشمند و یا یک تبلت به بررسی وسیله نقلیه خود پرداخته و اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های آن کسب کنید. اپلیکیشن اختصاصی Genesis شامل 135 فیلم و 25 تصویر سه‌بعدی از بخش‌های مختلف خودررو مانند پیشرانه و پانل‌های آن است.

در همین رابطه آقای Erwin Raphael به عنوان مدیرکل برند Genesis در آمریکا گفته است: «راهنمای مجازی ما مشتریان را هیجان زده کرده است. در این راهنما صدها صفحه از اطلاعات مورد نیاز آنها ذخیره شده و آنها می‌توانند در تمام طول روز از این اطلاعات در تلفن‌هوشمند خود استفاده کنند. برای راحتی مشتریان بسیاری از مباحث در قالب فیلم تدوین شده است.»

اپلیکیشن Genesis به مشتریان این کمپانی اطلاعات مفیدی خواهد داد. برای مثال با جستجوی کلمه موتور می‌توانید دستورالعمل تعمیر و نگهداری آن را مشاهده کنید. در داخل کابین هم این امکان محیاء شده است که شما با انتخاب هر بخش از فضای داخلی و یا چراغ‌های پشت آمپر خودرو؛ اطلاعات و آموزش‌های مورد نیاز خود را دریافت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که نحوه استفاده از کروز کنترل تطبیقی، بلوتوث و… خودروهای جنسیس را دیده و از آنها استفاده بهتری کنید.

فناوری واقعیت افزوده هنوز در دوران کودکی خود به سر می‌برد؛ اما در آینده‌ای نزدیک نقش مهمی در صنعت خودروسازی جهان خواهد داشت؛ زیرا کمپانی‌های اپل و هیوندای به شکلی جداگانه در حال کار برروی سیستم‌های مجازی هستند و قصد دارند که شیشه جلو اتومبیل را به یک صفحه نمایش عظیم برای نمایش تصاویر سه‌بعدی و ناوبری بهتر خودروها تبدیل کنند.این فناوری همان‌ طور که BMW از آن برای فروش مدل‌های I3 و I8 استفاده کرده است؛ می‌تواند به فروش خودروهای بیشتر کمک کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا