مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

مشخصات فنی و قیمت هیوندای اکسنت کرمان موتور تعیین شد!

دی ماه سال گذشته کرمان موتور دو خودروی هیوندای i10 و i20 را وارد تولیدات خود قرار دادند. بعد از مدتی استقبال از این دو خودرو به اندازه کافی بود که این شرکت به فکر وارد کردن مدل‌های هیوندای افتاد و از خرداد ماه امسال سری جدید خودروهای هیوندای را وارد ایران کرد. حالا به تازگی خبر رونمایی مدل هیوندای اکسنت تولید داخل کشور، در نمایشگاه خودرو مشهد سر و صداهای زیادی را به پا کرد.

بیشتر بخوانید:

بنا به گزارش منتشر شده از مسئولان کرمان موتور، حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد هیوندای اکسنت در ایران مونتاژ می‌شود و قرار است این خودرو به تولید انبوه برسد. هیوندای اکسنت تولید داخل کشور مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر با گنجایش ۱۶۰۰ سی‌سی با توان خروجی ۱۲۲ اسب بخار است که متصل به جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک با فرمان برقی است. استاندارد آلایندگی این خودرو معادل یورو ۶ است که می‌توان این ویژگی را یکی از نقاط قوت هیوندای اکسنت دانست. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سانروف، دکمه استارت، دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک و نمایشگر ۷ اینچی داخل کابین اشاره کرد. این خودرو به احتمال زیاد حدود ۹۵ الی ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران به فروش خواهد رسید. به نظر شما این خودرو در بازار خودروهای ایران می‌تواند رقیب کدام خودروها باشد؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا