مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوختن 150 خودرو کلاسیک و خاص در آتش!

اگر  150 ماشین کلاسیک داشتید و همه در یک لحظه طعمه آتش می‌شدند و نه تنها شما بلکه آتش نشانان کار کشته نیز کاری از دستشان بر نمی‌آمد چه می‌کردید؟ پس برای نزدیک‌تر کردن تصورات خود به این موضوع، خبر زیر را دنبال کنید.


بیش از 150 اتومبیل کلاسیک و خاص پس از یک آتش‌سوزی فوق‌العاده عظیم در شهر استانتون واقع در ایالت ایلینوی از بین رفتند!

در غروب روز سه‌ شنبه با آتش نشانان منطقه تماس گرفته شده و آن‌ها را در مورد آتش سوزی در بخش ماشین‌های کلاسیک شهر آگاه کردند؛ اما درست در زمانی که به منطقه مورد نظر رسیدند انبار و نمایشگاه این بخش در آتش می‌سوخت.

به گفته آقای ریک هاس، مدیر بخش حفاظت آتش ناحیه، بین 90 الی 100 آتش نشان از 13 دپارتمان مختلف به منطقه اعزام شدند اما تمام تلاش‌های این افراد به دلیل دور بودن شیر آتش نشانی از محل بی‌نتیجه ماند. نزدیک ترین شیر آتش‌نشانی حدود 1.5 کیلومتر دور تر از این نمایشگاه قرار داشت و ماموران آتش‌نشانی مجبور بودند 15 تا 20 تانکر آب را بین شعله‌های آتش و شیر آتش‌نشانی جابجا کنند.

آقای هاس در ادامه توضیح داد: هنگامی که در نهایت منبع آب را از دست دادیم به تلاش‌های خودمان جهت اطفای حریق ادامه دادیم اما در نهایت آتش به کل ساختمان سرایت کرد. این در حالی است که وقتی به آنجا رسیدیم بسیاری از ساختمان اسیر آتش شده بود.

چیزی که ذهن بسیاری از افراد از جمله خودم را مشغول کرده این است که آتش با این مقیاس از کجا شروع شده است؟ برای کشف این موضوع باید به اظهارات آقای هاس توجه کرد.

به نظر می‌رسد ماموران تا ساعت 10:30 شب موفق شدند که آتش را کنترل کنند اما چه فایده که تا آن موقع اکثر قسمت‌های ساختمان توسط شعله‌های آتش از بین رفته بودند و آن 150 اتومبیل با ارزش دیگر وجود نداشتند! به گفته هاس سرعت و شدت آتش به دلیل چوبی بودن ساختمان انبار بالا بوده است و هیچ وسیله‌ای هم برای جلوگیری از آتش وجود نداشته است.

چوبی بودن ساختمان یکی از فاکتور‌های مهم آتش سوزی است اما تحقیقات در مورد علت شروع آتش هنوز ادامه دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر بسیار غم انگیزی بود اگر حداقل ماشین ها امروزی بود(کلاسیک ها ارزش بسیار بیشتری دارند )شدت این غم کم تر میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا