مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا در حین آزمایش به بیرون درز کرد!

به تازگی تصاویر جدیدی از فیس‌لیفت سوزوکی ویتارا جدید در حین آزمایش رانندگی به بیرون درز پیدا کرد، این نسخه جدید به احتمال زیاد چندین ماه آینده در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش درمی‌آید. این تصاویر منتشر شده بسیار متفاوت از آن نمونه اولیه است که در زمستان سال گذشته به نمایش درآمد.

در این تصاویر چراغ‌های عقب کاملا پوشانده شده که نشان از طراحی جدید برای این قسمت دارد. به علاوه بخش جلوی خودرو هنوز پوشیده شده که باید انتظار طراحی جدید از سپر و شبکه توری سوزوکی ویتارا جدید داشت.

یکی دیگر گزینه‌های جدید این فیس‌لیفت سنسورهای ایمنی جدید است که در سپر جلوی خودرو به کار گرفته شده‌اند؛ این ویژگی نشان دهنده سیستم‌های ایمنی فعال جدید در فیس‌لیفت سوزوگی ویتارا است. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی تریم‌های جدید برای داخل کابین با رنگ‌های متفاوت را کرده‌اند که شاید به همراه سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر متفاوت در داخل کابین خودرو نصب شده‌ باشند.

هنوز نمی‌دانیم که آیا تغییری در مشخصات فنی مانند پیشرانه این خودرو وجود خواهد داشت یا خیر؛ در حال حاضر نمونه‌های سوزوکی ویتارا در بازار مجهز به پیشرانه‌های ۱.۶ لیتری بنزینی، ۱.۶ لیتری دیزلی و توربوشارژ ۱.۴ لیتری Boosterjet هستند که جای تعجبی ندارد که برای این فیس‌لیفت پیشرانه ۱.۰ لیتری توربوشارژ Boosterjet نیز به به گزینه‌ها اضافه شود.

به احتمال زیاد این فیس‌لیفت در چهار حالت رانندگی شامل خودکار، اسپرت، برفی و قفلی به بازار خواهد آمد و مجهز به سیستم Allgrip AWD خواهد بود؛ در نتیجه باید انتظار افزایش قیمت را نیز داشت. در چندین ماه اخیر مهندسان سوزوکی علاوه بر فیس‌لیفت جدید ویتارا روی مدل جدید Jimny نیز کار می‌کردند که تا چندین ماه آینده باید منتظر خبرهای بیشتری از این دو مدل باشیم.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا