مکمل بنزین
خبر

رونمایی از مدل مفهومی میتسوبیشی Delica در توکیو و آغاز به کار آن

میتسوبیشی بعد از رونمایی اکسپندر جدید خود، این بار سراغ معرفی مدل مفهومی جدید خود در بازارهای آسیایی رفته است و به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد توسعه خطوط عرضه مدل‌هایش به این بازار را دارد. مدلی که در اواخر سال 1960 میلادی به عنوان اتوبوس‌ مسافربری و حمل بار تولید و عرضه شد، اکنون به یک خودروی سواری بسیار راحت تبدیل شده است.

اظهارات مسئولان عالی رتبه این کمپانی حاکی از رونمایی رسمی مدل مفهومی میتسوبیشی به نام DElica در نمایشگاه اتومبیل 2017 توکیو در اواخر اکتبر است. با این حال اخیرا عکس‌هایی به بیرون درز کرده که امکان مشاهده این خودرو را قبل از عرضه رسمی آن می‌دهد.

رونمایی از مدل مفهومی میتسوبیشی Delica در توکیو

هنوز مشخص نیست که آیا میتسوبیشی می‌خواهد از یک مدل مفهومی در نمایشگاه توکیو رونمایی کند یا یک مدل تولید شده نهایی را ارائه خواهد داد. اما به احتمال زیاد ما شاهد یک مدل نزدیک به تولید نهایی خواهیم بود. آن‌چه ما به قطع می‌دانیم این است که این مینی بوس تا حد زیادی از لحاظ طراحی از مدل اکسپندری که به تازگی معرفی شده الهام گرفته شده است و این امر را به راحتی می‌توان با مشاهده گالری و مقایسه تصاویر دریافت.

هرچند در اوایل امسال، شایعاتی مبنی بر توقف تولید Delica  به گوش می‌رسید. اما ظاهرا مدل های مبتنی بر سری Outlander همچنان در ژاپن، اندونزی، تایوان و سایر کشورها عرضه خواهند شد و به فروش خواهند رسید.

رونمایی از مدل مفهومی میتسوبیشی Delica در توکیو

بر اساس گزارشات ارائه شده توسط دوستان ما در IndianAutosBlog، مدل مفهومی Delica جدید با سیستم جلو چرخ متحرک ارائه نمی‌شود و به صورت انحصاری با سیستم چهار چرخ متحرک S-AWC میتسوبیشی یا همان سامانه تمام چرخ متحرک پیشرفته ارائه خواهد شد.

قدرت این خودرو توسط یک موتور 2.2 لیتری  جدید دیزلی تامین می‌شود که توان 170 اسب بخار را تولید کرده و گشتاور 290 پوند فوت را برای چرخ ها تولید می‌نماید. با بازگشت به سال 2006، به خاطر خواهیم آورد که کمپانی میتسوبیشی، نسل قبلی Delica را یک سال بعد از ارائه آن در غالب یک مدل مفهومی در توکیو عرضه نموده بود. خودرو دارای فضای درونی کافی برای 8 سرنشین و یک موتور بنزینی تنفس طبیعی 4 سیلندر 2.5 لیتری به همراه یک  CVT بود. در ژانویه سال 2013، همین مدل با یک موتور دیزلی 2.2 لیتری عرضه شد که قادر بود با نسبت تراکم پایین کار کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مدل Delica جدید در دسترس نیست اما ما همچنان امیدواریم که در طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب نماییم.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا