مکمل بنزین
گزارشخبر

پرچمدار برند لوکس DS با نام DS7 در انتظار ورود به بازار ایران!

روز گذشته طی مراسمی شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات DS در ایران، در محل نمایندگی رسمی این شرکت در تهران یعنی خانه DS تهران، برای اولین بار از جدیدترین و لوکس ترین خودروی خود با نام DS7 رونمایی کوتاهی کرده و با حضور مسئولین فرانسوی این شرکت به تشریح تست های انجام شده این خودرو در ایران، پیش از ورود رسمی به بازار پرداختند.

این خودرو که به عنوان پرچمدار برند پریمیوم DS شناخته می‌شود، در مسیری طولانی طی 15 روز حدود 6500 کیلومتر را به طور پیوسته در نقاط مختلف ایران پیموده و انواع و اقسام تست های موجود در شرایط مختلف و خاص را پاس کرده است.

آقای کریستین شهاب سرپرست تیم تحقیق و توسعه مجموعه PSA فرانسه در آفریقا و خاورمیانه به عنوان سرپرست این آزمایش بلندمدت به همراه یک دستگاه لکسوس NX200 به عنوان جدی ترین رقیب این محصول لوکس، شرایط و آزمایش های انجام شده بر روی این خودرو را برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

در مرحله اول، این سفر طولانی از تهران شروع شده و با عبور از شهر های قم، اصفهان و شیراز به بندر عباس به پایان می‌رسد. تست عملکرد موتور این خودرو در هوای مرطوب و بسیار گرم بندرعباس از مهمترین برنامه های دی اس در مرحله اول بوده است که طبق نتایج به دست آمده این محصول توانسته است در رطوبت بالا و همچنین گرمای زیاد به خوبی عملکرده و مشکلی از بابت کولر و یا سیستم های سرمایشی نداشته است.

مسیر برگشت برای این خودرو به همراه لکسوس، از بخش غربی ایران بوده که سر آغاز آن شهر اهواز به عنوان یکی از گرمترین نقاط کره زمین بوده است. پس از اهواز مسیر برگشت از خرم آباد، کرمانشاه، ارومیه و تبریز بوده و سپس در ادامه نیز از حاشیه دریای خزر و عبور از شهرهای رشت و رامسر عبور کرده و در نهایت با تغییر مسیر به سمت تهران سفر 15 روزه خود را به پایان رسانده است.

طی صحبت های انجام شده، مشخص شد که این خودرو از لحاظ مصرف سوخت بسیار عالی عملکرده و همچنین با بهره گیری از سیستم تعلیق خاص و هندلینگ بسیار عالی، می‌تواند یکی از جدی ترین رقبای لکسوس ان ایکس 200 محسوب شود.

وجود فناوری های روزی همچون دوربین دید در شب، چشم هشدار برای خواب آلودگی راننده، سیستم هشدار خروج از خط، نویگشن و … این محصول را به یکی از خاص ترین کراس اوورهای روز بازار بدل خواهد کرد.

گفت و گوی خبری انجام شده صرفا برای توضیح و تشریح سفر انجام شده و تست های صورت گرفته بر روی خودرو بوده و فعلا هیچ تصویری از این خودروی زیبا توسط آرین موتور منتشر نشده است. قرار است که به زودی تصاویر کاملی از این سفر طولانی مدت توسط آرین موتور در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

این محصول لوکس فرانسوی با رنج قیمتی بین 300 تا 350 میلیون تومان؛ یکی از مهمترین رقبای لکسوس در بازار خواهد بود که به زودی در نمایشگاه خودروی تهران، رسما از آن رونمایی خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا