مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه نیاز به پیشرفت تکنولوژی دارد!

پورشه اعتراف کرده است که جانشین 918 Spyder را منتشر نخواهد کرد مگر اینکه هایپرکار جدیدش بتواند از همه لحاظ 918 Spyder را شکست دهد.

آقای مایکل استینر، مدیر بخش توسعه و تحقیق پورشه، در یک مصاحبه با Autocar در نمایشگاه ماشین فرانکفورت اذعان داشته است که در حال حاضر تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت یک جایگزین برای 918 Spyder وجود ندارد.

وی توضیح داد:

آینده اتومبیل‌های سوپر اسپرت نیازمند یک پیشرفت عظیم تکنولوژی است. ما اگر بخواهیم در زمان حال همچنین خودرویی را بسازیم نهایت کاری که می‌توان در مورد آن انجام داد ویژگی هیبریدی بودن است که قبلا روی 918 پیاده کردیم.

پس می‌توان این طور از این صحبت‌ها نتیجه گرفت که شاید تا 2 الی 3 سال دیگر نمی‌توانیم شاهد خلاقیت در بحث فنی ماشین‌ها باشیم و فقط می‌توان از ذهن فوق‌العاده طراحان اتومبیل بهره برد تا شاید یک کمپانی در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و تکنولوژی‌های نو و بدیع را وارد صنعت خودروسازی کند.

استینر در صحبت‌هایش اشاره کرده است که شاید هایپرکار بعدی پورشه تمام الکتریک باشد؛ اما در این راه مشکلات بسیاری وجود دارد که باید حل شود. این موضوع باعث شده است که فعلا پورشه چنین ریسکی را روی اتومبیل جدید خود نکند. مشکلاتی از قبیل اینکه آیا باتری‌های موجود حال حاضر می‌توانند از پس یک اتومبیل با عملکرد فوق‌العاده قوی بر بیایند؟ یا اینکه اگر چنین باتری‌هایی ساخته شود؛ وزن آن‌ها مشکلی برای خودرو ایجاد نخواهد کرد؟ اگر به این سوالات پاسخ مناسب داده شود؛ می‌توان منتظر یک سوپر اتومبیل از طرف پورشه را داشت.

پوشه بعد از 9 سال Spyder 918 را به عنوان جایگزینی برای Carrera GT معرفی کرد و استینر معتقد است که با وضعیت موجود، این زمان برای رونمایی از جانشین Spyder 918 ممکن است طولانی تر نیز باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا