مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس لیفت هیوندای سانتافه رونمایی شد

هیوندای برای نخستین بار، نسخه فیس‌لیفت شده سانتافه را در معرض دید عموم قرار داد. همانند سدان خانوادگی این شرکت، سوناتا، تغییرات برای سال ۲۰۱۶ اندک و البته رو به رشد هستند.

بعد از اینکه توسان جدید شباهت‌های زیادی با این نسل سانتافه پیدا کرد، حالا نوبت آن رسیده بود که با اعمال تغییراتی در ظاهر سانتافه، تفاوت این دو شاسی بلند بیش‌تر بشود. پس طراحی سپر جلو تغییر داده شده، چراغ‌های LED روشنایی در روز به بالای مه شکن‌ها آمده‌اند، طراحی جلوپنجره‌ها تغییر پیدا کرده است، چراغ‌های جلو و عقب نیز تعویض و اگزوزهای مستطیلی شکل نیز جایگزین خروجی‌های مدل قبل شده‌اند.

2015-HyundaiSantaFe-01

هیوندای جنس قطعات داخل خودرو را بهبود داده و با اعمال چند تغییر در طراحی، کیفیت کلی کابین را افزایش داده است. همانند سوناتا، ‌صفحه نمایش‌گر جدیدی با سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید در کنسول میانی جا خوش کرده و آخرین تغییر در کابین نیز مربوط به اضافه شدن فضای پای بیش‌تر برای سرنشینان ردیف دوم است.

2015-HyundaiSantaFe-02

پرچمدار SUVهای هیوندای، به سیستم‌های ایمنی زیادی نیز محهز شده که شامل ترمزگیری خودکار در مواقع اضطراری، سنسور شناسایی نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط، راهنمای روشن کردن چراغ‌های نور بالا، دوربین ۳۶۰ درجه برای دید محیط و سیستم هوشمند جدید پارک کردن می‌شود.

New Santa Fe (5)

New Santa Fe (7)

خریداران می‌توانند بین یک موتور ۲.۴ لیتری بنزینی ۱۸۸ اسب‌ بخاری، موتور ۲ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری دیزلی و موتور ۲.۲ لیتری دیزلی ۲۰۰ اسبی، یکی را انتخاب کنند. همچنین گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک نیز در لیست خرید مشتریان قرار دارد. بسته به بازار و منطقه هر کشور، سانتافه با سیستم چهارچرخ متحرک و یا انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را انتخاب کنند. درضمن بررسی سانتافه در چرخان را از دست ندهید!

New Santa Fe (8) New Santa Fe (4) New Santa Fe (1) 2015-HyundaiSantaFe-05 New Santa Fe (6)2015-HyundaiSantaFe-03

منبع: carscoops

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این چرا شبیه 2014 شده حداقل چراغ های عقب رو تغیر میداد مثل پارسال ولی دوباره چراغ های 2014 رو روش گذاشت

    1. فیس لیفت‌ها معمولا تغییر زیادی در ظاهر ندارن و فقط در بعضی قسمت‌ها یه چیزایی اضافه و کم می‌کنند تا ماشین به روز بمونه و فروشش کم نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا