مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

تست رانندگی میتسوبیشی میراژ در پیست آزادی!

روز گذشته نماینده میتسوبیشی در ایران (آرین موتور) تمامی مدل‌هایش را برای تست درایو به پیست آزادی آورده بود. این برنامه هم این امکان را به ما داد تا از نزدیک با میراژ آشنا شویم و کیفیت رانندگی با آن را ارزیابی کنیم.

ظاهر

در مدل جدید از چراغ‌های LED و یک بال عقب برای بهبود ظاهر آن استفاده شده که تاثیر بسیاری در ظاهرش داشته است. بهتر بود میتسوبیشی برای پیشی گرفتن در رقابت خودروهای هاچبک، به طراحی داخل میراژ بیشتر اهمیت می‌داد. فضای پا سرنشینان عقب که در خودروهای هاچبک مشکل بزرگی به حساب می‌آید، بهبود پیدا کرده و فضای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار گرفته است.

موتور و قدرت

خودروهای هاچبک بدلیل وزن کمشان عموما شتاب بسیار بالایی دارند. برای آنکه مصرف سوخت این خودرو کاهش یابد، میتسوبیشی از یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی با توان ۷۹ اسب بخار در آن استفاده کرده است و مصرف سوخت ترکیبی آن را به ۵.۵ لیتر در صد کیلومتر رسانده است که عدد قابل توجهی است. لازم است بدانید که شتاب میراژ در حالت اسپورت تغییر چشمگیری می‌کند.

فرمان‌پذیری

فرمان پذیری خودروهای هاچبک همواره زبانزد بوده‌اند. از طرفی فرمان پذیری عالی خودروهای میتسوبیشی هم همواره مطرح بوده اما میراژ از هندلینگ خوبی نسبت به دیگر خودروهای میتسوبیشی برخوردار نیست که البته نسبت به قیمتش کاملا طبیعی است. فرمان الکتریکی خودرو رانندگی را برای شما لذت‌بخش و راحت می‌کند و بر سر پیچ‌ها، احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

امکانات رفاهی

برخی قطعات در میراژ مانند سنسور و دوربین عقب، سفارشی هستند و با پرداخت مقدار اندکی هزینه اضافی، می‌توانید از این تجهیزات استفاده کنید. هرچند که با توجه به قیمت اولیه این خودرو، عدم وجود این امکانات تقریبا باور نکردنی است!

قیمت

قیمت میراژ ۷۸ میلیون تومان است که در حدود قیمت دیگر رقبای خود است. با پرداخت این مقدار هزینه، اصالت میتسوبیشی و خودرویی هاچبک با دنده اتوماتیک نصیبتان می‌شود که راضی کننده است.

کلام آخر

در میراژ برخی تجهیزات ایمنی مانند ۶ ایربگ درنظر گرفته شده است. همچنین برخی تجهیزات رفاهی مانند سیتسم ورود بدون کلید برروی آن در نظر گرفته شده. به هر حال، میراژ مصرف سوخت پایین و اصالت میتسوبیشی را در گرو از دست دادن ظاهر خوب و کیفیت رانندگی به شما ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ماشین دوم افراد پولدار ـ کسی به عنوان ماشین اصلی خریداری نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا