مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی جدید از MG6 منتشر شدند!

کمپای MG به تازگی یک سری تصاویر جدید از خودروی جدیدش، یعنی MG6، منتشر کرده است که در عکس‌ها بسیار زیبا و با ظاهر اسپرت به نظر می‌رسد. MG6 جدید در انتهای سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد و شروع فروش آن در بریتانیا نیز در سال 2018 خواهد بود.

MG6 مطابق همان پلتفرم Roewe i6، که بسیار هم زیباست، ساخته شده است. قسمت ناراحت کننده اما اینجاست که MG6 سیستم عامل جذاب “علی بابا” را بر روی خود ندارد. به نظر می‌رسد قرار داد بین Shanghai Auto، که صاحب MG و Roewe است و علی بابا تنها اتومبیل‌های Roewe را پوشش می‌دهد.

MG6 باید با همان سیستم عامل مخصوص MG یعنی Zebra 2.0 به کار خود ادامه دهد. در ضمن MG6 صفحه نمایش کوچکتری را نیز در اختیار دارد؛ اما خوشبختانه دیگر عناصر داخل اتاق بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسند، چرم قرمز، صندلی‌های محکم و قرص و دریچه‌های هوای بزرگ در دو طرف اتاق خودرو!

از طراحی ظاهری که بگذریم به یک موتور توربو 1.5 لیتری با توانایی تولید 170 اسب بخاری قدرت می‌رسیم. دنده 6 سرعته نیز به دو صورت اتوماتیک و دستی قابل استفاده است.

قیمت این اتومبیل جذاب چیزی حدود 18 هزار دلار خواهد بود که به پول کشور ما باید نزدیک 70 میلیون تومان برای آن هزینه کنیم و این جدای از دیگر خرج‌هاییست که وارد کننده‌ها بر روی دستمان می‌گذارند!

در ادامه می‌توانید تصاویری که MG از ماشین جدیدش، MG6 منتشر کرده است را مشاهده بفرمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا