Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تویوتا از نسل جدید خودرو سدان Century قبل از نمایشگاه توکیو رونمایی کرد!

تویوتا قبل از نمایشگاه خودرو توکیو از جدیدترین سدان لوکس خود برای بازار ژاپن رونمایی کرد. اگر علاقه‌مند به طراحی سدان‌های قدیمی باشید، طراحی نسل جدید تویوتا Century که برای سال 2018 در نظر گرفته شده، برای شما جذاب است. این محصول که تنها در بازار ژاپن عرضه می‌شود، یک اتومبیل سدان بوده که از  سبک طراحی قدیمی بهره برده و قدرت تولیدی موتور به محور عقب منتقل می‌شود. این خودرو افزایش طول را تجربه کرده و به علت بزرگتر شدن درب‌ها و افزایش ارتفاع آن‌ها، سوار و پیاده شدن از آن به راحتی صورت می‌پذیرد.

Century

ابعاد این محصول در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب برابر با 5335 میلی‌متر، 1930 میلی‌متر و 1505 میلی‌متر است، فاصله دو محور برابر با 3090 میلی‌متر بوده که عدد قابل توجهی به‌ نظر می‌رسد. مراقب باشید که طراحی کلاسیک Century شما را گول نزند چرا که تویوتا در آن از امکانات مدرنی بهره گرفته که برای مثال می‌توان به چراغ‌های LED انطباقی اشاره کرد.

در حالی‌که نسل قبلی در سال 1997 با موتور 12 سیلندر معرفی شد، نسل جدید از موتور 5.0 لیتری 8 سیلندر بهره می‌برد که از نظر مصرف سوخت بسیار بهینه محسوب می‌شود. موتور احتراقی این مدل کد “2UR-FSE” را یدک می‌کشد که مربوط به موتور استفاده شده در مدل قدیمی لکسوس LS600h بوده، این موتور قادر به تولید 394 اسب بخار (290 کیلووات) قدرت و 520 نیوتون متر گشتاور است.

برای عملکرد روان این محصول در جاده، تویوتا از لاستیک‌های جدیدی بهره برده که برای کاهش لرزش‌های جاده طراحی شده و صدای کمتری تولید می‌کنند. برای کاهش بیشتر صدا، تویوتا سیستم کاهش نویز در Century قرار داده که با روشن کردن موتور به صورت خودکار وارد مدار می‌شود.

همانطور که از طول این دستگاه می‌توان حدس زد، فضای پای زیادی برای سرنشینان آن وجود دارد. صندلی‌های این خودرو کاملا از پشم پوشانده شده که البته در نمونه‌های گران‌تر شاهد استفاده از چرم هستیم. صندلی‌های عقب علاوه بر امکان تنظیم به صورت برقی، از ماساژور نیز بهره می‌برند.

برای سرنشینان عقب یک پنل LCD در میان صندلی‌های جلو قرار گرفته که عملکردهای متنوعی دارد که برای مثال می‌توان به امکان کنترل سیستم صوتی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در این خودرو شاهد استفاده از میز برای نوشتن، سیستم سرگرمی در قسمت عقب و 20 اسپیکر هستیم. در نمایشگاه خودرو توکیو که در تاریخ 25 اکتبر برگزار خواهد شد، می‌توانیم با این خودرو ملاقات کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.