مکمل بنزین
گوناگونخبر

درخواست غرامت پورشه از آئودی!

همه ما آرزوی یک خانواده شاد و موفق را داریم؛ ولی وقتی کار به جایی برسد که دعوا و شکایت و نا آرامی وارد فضای خانه شود؛ تمام رویاها به اتمام می‌رسند. این دقیقا همان موضوعی است که بین گروه ولکس‌واگن در جریان دارد!

پورشه از  آئودی درخواست غرامت 234 میلیون دلاری کرده است تا بتواند هزینه‌های مربوط به رسوایی موتور‌های تقلبی و دستکاری شده را بپردازد. خلاصه مطلب به این صورت است که موتور‌های دیزلی 3 لیتری استفاده شده در پورشه کاین دستکاری شده و ولکس‌واگن برای این موضوع محکوم به پرداخت خسارت 7 هزار تا 16 هزار دلاری به 88500 خریدار این خودرو شده است.

این شکایت مکتوب به طور مستقیم از مدیریت پورشه به همکارانش در آئودی رسیده بود و در حال حاضر؛ دادگاه کمپانی آئودی را به پرداخت 200 میلیون یورو غرامت محکوم کرده است.

این درخواست به هیچ‌وجه به پیشرفت هیچ‌کدام از این شرکت‌های زیرمجموعه ولکس‌واگن کمک نخواهد کرد؛ اما پورشه به این پول برای جبران هزینه‌هایش نیاز مبرم دارد.

وقتی از پورشه در مورد این شکایت سوال شد؛ سخنگوی این شرکت اتومبیل‌سازی عنوان کرد که مشکلات درون خانوادگی واکس‌واگن نباید به یک بحث عمومی و اجتماعی تبدیل شود و بین خودشان حل خواهد شد.  آئودی نیز در این مورد صحبت نکرد و جواب تمامی سوالات را به مدیران پورشه ارجاع داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا