مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی فورد از انجام تست‌های جدیدش، چه هدفی در سر دارد؟

اغلب خودروسازان حرفه‌ای، همواره خودروهای خود را در جاده‌های باز نظیر اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها تست می‌کنند. اما گاهی حدس این‌که آن‌ها بر روی چه چیزی کار می‌کنند به این سادگی‌ها نیست، همانند تست‌های جدید کمپانی فورد، که معلوم نیست این کمپانی در حال تست کدام محصول و آپشن‌ها می‌باشد.

آخرین عکس‌های مخفیانه و تصاویر جاسوسی گرفته شده توسط گزارشگر تیزبین، برت برگرد، کاروان موتوری مدل فورد موستانگ را در حال تست در ارتفاعات کلرادو نشان می‌دهد. وبسایت کمپانی خودروسازی فورد در مورد این‌که چه کسی این تست‌ها را انجام می‌دهد اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده اما در رابطه با اینکه این کمپانی در حال تست چه چیزی است، مطلبی عنوان ننموده و حتی دقیقا معلوم نیست که کمپانی فورد در حال تست کدام محصول خود است.

اما در عکسهای منتشر شده، سه نمونه از این خودروها مشاهده می‌شوند که ظاهرا و بر اساس چراغ‌های جلویی LED ظریفشان، می‌توان گفت که هر سه، مدل‌های آپدیت شده جدید 2018 هستند. یکی از این خودروها به رنگ سفید، دیگری به رنگ کاملا سیاه و خودروی سوم گویی، نسخه تیره رنگی از شراب سرخ بورگاندی است که شباهت زیادی نیز به خودروی رویال کریمسون موستانگ کمپانی فورد دارد.

درحالی‌که ما توانسته‌ایم به دو مدل مشکی و بورگاندی، از نمای جلو نگاهی بیندازیم و اندکی آن‌ها را ورنداز کنیم، آن‌چه از مدل موستانگ GT سفید می‌دانیم تنها این است که این خودرو دارای یک جفت تیپ اگزوز پهن و بزرگ است که از زیر سپر آن بیرون آمده و روی آن برچسب هشدار: تخلیه سوخت، نصب شده است.

این احتمال وجود دارد که این سه خودرو از نظر میزان انتشار آلاینده‌ها و یا آزمایش برخی تجهیزات جدید تحت این تست‌ها قرار گرفته باشند. برای پنهان ماندن جزییات این تست، تنها چند مهندس و برنامه ریز محصول در دیربورن از انجام این تست‌ها اطلاع دارند، اما به احتمال زیاد، این خودروها نسخه های جدیدی از خودروهای عضلانی هستند که به زودی توسط کمپانی فورد رونمایی خواهند شد.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا