مکمل بنزین
خبر

تولید نسخه‌های خاص برای مدل‌های X5 و X6 توسط کمپانی بی‌‌‌ام‌و!

اخیرا کمپانی بی ام و، خبر تولید یک جفت نسخه خاص را برای مدل‌های X5 و X6 منتشر نموده که گویا قرار است، تجهیزات بیشتر و ویژگی‌های منحصربفردی را برای این مدل‌ها به ارمغان آورند.

گویا تغییراتی که در مدل بی ام و X5 اعمال شده شامل به کار گیری ترکیب پکیج اسپرت M به همراه تودوزی تهیه شده از چرم داکوتا و سیستم گرم کننده صندلی‌های جلویی است. در این نسخه جدید، پوشش ترکیبی چرمی و میکروفایبر آلکانترا به رنگ سیاه زغالی به چشم می‌خورد و علاوه بر این، کمپانی بی‌ام‌و به عنوان یکی از آپشن‌های این مدل خاص، تجهیزات داخلی از جنس چرم مرینو را در پنج رنگ مختلف سفارش داده است.

علاوه بر این‌ها، نسخه ویژه بی‌ام‌و X5، از وجود یک شیشه محافظ در برابر نور آفتاب و یک صفحه نمایش چند منظوره بهره می‌برد. بر اساس گفته‌های کمپانی بی‌ام‌و، این نسخه خاص جدید برای تمام مدل‌های X5  به جز مدل M50d در دسترس خواهد بود.

و اما برای مدل X6، کمپانی بی‌ام‌و، نسخه اسپرت M  را تولید نموده که دارای ویژگی‌های منحصر بفردی نظیر رنگ آبی متالیک ساحلی چشم نواز و نوارهای فیبر کربن داخلی ظریف است. علاوه بر این مشتریان می‌توانند، برای قسمت بیرونی، بین رنگهای مشکی زغالی و سفید معدنی، یکی را انتخاب کنند.

نسخه اسپرت X6 M از تمام آپشن‌های موجود در نسخه اسپرت M بهره می‌برد و علاوه بر آن، یک مجموعه منحصربفرد از چرخ‌های 20 اینچی آلیاژ سبک M بدان افزوده شده است که مشتریان می‌توانند به جای این چرخ‌ها، مجموعه چرخ‌های 21 اینچی را نیز انتخاب نمایند.  البته نسخه اسپرت M جدید برای تمام مدل‌های X6، به جز مدل M50d در دسترس خواهد بود. کمپانی بی‌ام‌‌و اعلام نموده که دو نسخه خاص مدل‌های X6 و X5 از ماه دسامبر 2017 برای متقاضیان قابل سفارش هستند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا