Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تست درایو میتسوبیشی در پارک ارم؛ جلسه سامورایی‌ها!

روز گذشته، تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی ژاپن به میزبانی شرکت آرین‌موتور در مجموعه تفریحی پارک ارم برگزار گردید.

در این مراسم خودروهای میراژ، لنسر، اوتلندر و ASX به نمایش درآمده و علاقه‌مندان امکان تست خودروهای مورد علاقه خود را داشتند. همچنین کسانی که در طول برگزاری تست درایو مذکور، اقدام به خریداری محصولات میتسوبیشی می‌کردند؛ از یک درصد تخفیف شرکت آرین‌موتور برخوردار می‌شدند.

مراسم مورد بحث کم و بیش شلوغ و البته پرهیجان بود؛ ولی برخی با بعضی از خودروهای میتسوبیشی غریبی کرده و اصلا کسی آن‌ها را حساب نمی‌کرد! از جمله این خودروها میتسوبیشی میراژ کوچک بود که کمتر کسی درخواست تست رانندگی با آن را داده بود. خودروی دیگری که شاید به دلیل قیمت بالا کمتر تست می‌شد؛ اوتلندر قدرتمند بود و با این وجود تمام استوار و جسور به خودنمایی ادامه می‌داد. اما بازار میتسوبیشی ASX و لنسر بسیار داغ بود.

یکی از حاضرین، میتسوبیشی ASX را یک خودروی “هار” توصیف کرد و اکثرا به تحسین آن می‌پرداختند. نمی‌دانم چرا؛ ولی وقتی سوار بر ASX شده و رانندگی کوتاهی با آن داشتم؛ یک حیوان خانگی آرام را دیدم که اثری از هاری نداشت. کاملا آرام و ساکت بود و برخلاف نظر برخی‌ها، شتاب اولیه معمولی داشت.

در آن طرف لنسر خوب بازار گرمی می‌کرد و انگار نه انگار که به همین زودی‌ها تولید آن در سطح جهان متوقف خواهد شد. ولی انگار مردمی که برای لنسر به به و چه چه می‌کردند، از آینده آن خبر نداشتند. به هر حال لنسر تنها خودرویی بود که تقریبا نظر همه خریداران و مشتریان حاضر در مراسم تست درایو میتسوبیشی را جلب کرده بود و حاضرین به تعریف و تمجید از آن می‌پرداختند.

اما یک نکته منفی در تمام خودروهای میتسوبیشی حاضر در تست درایو آرین موتور من را آزار داد؛ و آن نبود دریچه سیستم تهویه برای سرنشینان عقب بود. چیزی که این روزها حتی در خودروهای چینی وجود داشته و به نظر نگارنده نبود این ویژگی ساده برای محصولات میتسوبیشی یک ضعف محسوب می‌شود.

در ادامه از شما  دعوت می‌کنم تا تصاویری از مراسم تست درایو میتسوبیشی را ببینید.

1 نظر
  1. ///mahdispd می گوید

    لنسر واقعا دوست داشنتیو اسپرته ولی منم از نبود دریوه هوای عقب شاخ دراوردم. اینو دیگه سورنم داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.