Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آیا ممکن است جهنم سبز دوباره رکوردگیری را آغاز کند؟

173098407 [640x480]

بعد از چند هفته از اعلام ممنوع شدن رانندگی با سرعت زیاد در قسمت‌هایی از پیست نوربرگرینگ، حالا شایعاتی مبنی بر برداشته شدن این ممنوعیت به گوش می‌رسد. بر اساس خبر وب‌سایت Road&Track، در دسامبر این محدودیت اتفاق افتاد، دلیلش را هم مدیران پیست به خاطر بالا رفتن سرعت در قسمت‌هایی از مسیر که ممکن است خطرآفرین باشد، بیان کرده‌اند. البته درباره این شایعه، مجله Road&Track می‌گوید: این شایعه از شخص مهمی که در پیست کار می‌کند، شنیده شده و می‌شود به او اطمینان کرد.

nurburgring-02 [640x480]

بر اساس منبع Road&Track، برداشتن رسمی این ممنوعیت ممکن است دوباره مورد بازبینی قرار گیرد و حتی شاید این ممنوعیت برداشته نشود. البته برداشتن این محدودیت سرعت می‌تواند موجب خوشحالی کوینگ‌زگ شود چراکه می‌تواند با اتومبیل one:1 رکورد پیست را بشکند. اگر محدودیت برداشته شود، به‌احتمال‌زیاد دوباره شرکت‌های معتبر خودروسازی، اتومبیل‌هایشان را به جهنم سبز می‌فرستند و با ثبت رکورد، برای دیگر هم صنف‌هایشان رجز خواهند خواند!

2015-porsche-918-spyder-photo-538223-s-986x603 [640x480]
Porsche 918 Spyder
در حقیقت، این محدودیت به خاطر کشته شدن یک تماشاگر در طی مسابقه VLN، در پیست گذاشته‌شده است. بعد از آن مسابقه هیئت‌رئیسه، مصمم شدند تا محدودیت‌هایی را در قسمت‌هایی از پیست که سرعت اتومبیل‌های GT3 در آن به‌شدت بالا می‌رفت و حتی ممکن بود اتومبیل از پیست جدا شود، قرار دهند. ابتدا این محدودیت برای ماشین‌های مسابقه‌ای قرار داده شد، اما بعد از مدتی بر سازندگان اتومبیل‌های سواری نیز اعمال گشت.

Koenigsegg-One1 [640x480]
Koenigsegg One:1
حالا همه، منتظرند تا محدودیت برداشته شود تا کوینگ‌زگ سوپر ماشین 1341 اسب بخاری one:1 خودش را در جهنم سبز آزاد کند. البته برای رکورد زدن کار سختی را در پیش دارد و باید از سد پورشه 918 اسپایدر که زمانی معادل 6:57 ثانیه ثبت کرده، بگذرد. هرچند این رکورد، زمانی زده شد که پیست هیچ‌گونه محدودیتی نداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.