مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از نسل بعدی تویوتا پریوس V

تویوتا در حال حاضر نسخه هیبریدی و Prime PHEV خودروی پریوس را در سطح وسیعی تولید کرده و اکنون درصدد ساخت و توسعه نسل بعدی پریوس V است. تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان می‌دهد که مدل جدید کمپانی تویوتا در پیست Nürburgring حضور داشته و با ارتفاع بیشتر و سقف طولانی‌تر شبیه به خودروهای CUV شده‌اند.

مدل مذکور به شدت استتار شده است؛ اما نشانه‌هایی از طراحی استاندارد پریوس در آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که خودروی حاضر در پیست Nürburgring حاصل ترکیب دو مدل از خودروهای تویوتا بوده و چراغ‌های جلوی آن شکل و شمایلی پیچیده دارند.

تغییرات ظاهری پریوسV به شدت زیاد است. طراحان تویوتا به جای طراحی استاندارد پریوس؛ ارتفاع سقف را بیشتر کرده‌اند تا فضای بیشتری برای صندوق عقب آن ایجاد کنند. این تغییر نیاز به بازنگری کامل ستون‌های عقب داشته و همین موضوع باعث تفاوت چشمگیر پریوس V جدید با سایر مدل‌های مشابه آن شده است.

سقف بلند پریوس به معنی وجود تغییراتی  عمده در ظاهر نمای عقب آن بوده و به نظر می‌آید که این بخش شبیه به لکسوس NX طراحی شده است.  پریوس جدید کمپانی تویوتا با استفاده از یک پیشرانه الکتریکی و موتوری با حجم 1.8 لیتر حرکت خواهد کرد. انتظار می رود که از پریوس V جدید در سال آینده میلادی رونمایی شده و تا سال 2019 شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا