مکمل بنزین
گوناگونخبر

استخدام طراح ارشد پژو ستروئن توسط کیا به منظور هدایت تیم خود در چین!

در عصری که رقابت در همه‌ی زمینه‌ها حرف اول را می‌زند تلاش برای به دست آوردن تجربه و نیروی متخصص، سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده است. مخصوصاً درزمینهٔ صنعت خودرو که طراحی و جلب رضایت مشتری حرف اول را می‌زند.

در همین راستا شرکت کره‌ای کیا موتورز به‌منظور هدایت و سرپرستی گروه خود در چین، مدیر طراحی شرکت پژو سیتروئن را به خدمت خود درآورده است. کیا، طراح خبره و مجرب شرکت پژو سیتروئن، oleg son را برای هدایت گروه طراحی و تولید خود در چین استخدام کرده است.

این طراح باتجربه، در اوایل نوامبر (اواسط آبان ماه) به گروه کیا موتورز می‌پیوندد.

اولگ سان 56 ساله اصالتاً فرانسوی است و تابه‌حال سرپرست طراحی مدل جهانی و معروف DS، شرکت سیتروئن از سال 2011 و قبل از آن یعنی در طول سال‌های 2008 تا 2011 در مرکز طراحی پژو سیتروئن شانگهای چین مشغول خدمت بوده است.

شرکت کیا اعلام کرده است که اولگ سان مسئول آموزش و تربیت طراحان جوان این شرکت خواهد بود. کیا همچنین سان را به این امید به خدمت خود درآورده است تا بتواند خودروهایی را در چین طراحی و تولید کند که با ذائقه‌ مردم چین بیشتر سازگار بوده و مناسب فرهنگ مردم چین باشد، تا از این طریق میزان فروش خود در این کشور پرجمعیت را بالا ببرد.

البته باید گفت که طبق آمار، افزایش میزان فروش شرکت کیا و زیرمجموعه‌های آن به همین آسانی‌ها هم نیست. در 6 ماهه نخست سال 2017، میزان فروش شرکت دانگ فنگ یودا کیا، افت فروش 55 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد. میزان فروش آن‌ها در 6 ماهه نخست سال 2017 به 129700خودرو رسیده بود.

به علت تنش‌های سیاسی به وجود آمده حاصل از خرید و نصب سیستم ضد موشکی پیشرفته کره توسط ایالات‌متحده، مشتریان چینی شرکت‌های خودروسازی کره‌ای، اشتیاق کمتری به خرید خودروهای کیا و شرکت مادر آن یعنی هیوندای نشان می‌دهند.

اما شرکت کیا به خاطر این دلایل سیاسی عقب ننشسته و به‌منظور بالا بردن افزایش میزان فروش خود، شاسی‌بلند KX7، کراس اوور KX Croos و سدان ارتقا یافته کامپکت k4 را ارسال 2017 به بازار چین ارائه داده است.

همچنین کیا برنامه‌ریزی کوتاه‌مدتی برای معرفی 4 مدل دیگر تا پایان سال میلادی برای ارائه به کشور چین دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا