مکمل بنزین
خبر

مدل مفهومی لکسوس +LS، پرچم‌دار پیشرفته‌ای از نسل آینده

کمپانی لکسوس در ابتدای سال از نسل پنجم مدل LS خود رونمایی کرد اما این کمپانی هم‌اکنون با رونمایی از کانسپت جدید +LS، نشان داده که در دهه آینده، شاهد چه تغییراتی در این سدان کاملا لوکس خواهیم بود.

مدل مفهومی +LS که امروز در نمایشگاه اتومبیل توکیو رونمایی شد، به لطف وجود پنجره مشبک اسپیندل بسیار بزرگ به همراه دریچه‌ای که نه تنها به خنک نمودن موتور کمک می‌کند بلکه باعث افزایش حالت آیرودینامیکی خودرو نیز می‌گردد، ظاهر فوق‌العاده جذابی را به نمایش گذاشت.

چراغ‌های فوق پیشرفته مدل مفهومی LS+ گویی از آینده آمده اند و علاوه بر این، در این خودرو، از تکنولوژی لیزری برای تضمین ارائه نوری با کیفیت مناسب استفاده شده است. همچنین چرخ‌های آلیاژی 22 اینچی بزرگ این خودرو و استفاده از دوربین‌های فوق پیشرفته به جای آینه های معمولی و نمای جانبی براق و صیقلی و دستگیره‌های تو رفته این کانسپت لوکس، بر جذابیت ظاهری آن افزوده‌اند.

با توجه به شکل کلی این خودروی مفهومی، به نظر می‌رسد که کانسپت +LS تا حد زیادی بر اساس اخرین مدل LS ساخته شده اما برخی تغییرات کاملا واضح و قابل توجه در قسمت عقبی و جلویی آن قابل مشاهده است. این تغییرات قابل توجه به ویژه در چراغ‌های عقبی کاملا عریض که با نور فوق‌العاده مسحورکننده خود در شب، چشم‌انداز بی نظیری را ایجاد میکنند، تحسین همگان را برمی‌انگیزند و نشان می‌دهند که مدل مفهومی +LS به زودی به مرحله تولید خواهد رسید و در حد یک کانسپت باقی نخواهد ماند.

جای تعجب ندارد که کمپانی لکسوس از پیشرفته‌ترین و جدیدترین سیستم‌های رانندگی نظیر سیستم اتوماتیک “Highway Teammate” که در اوایل سال 2020 در خودروهای تولیدی نصب خواهد شد، در مدل مفهومی خود استفاده نموده است. این کیت، از هوش مصنوعی کافی برای تسهیل اموری نظیر ادغام عملکردهای تغییر مسیر حرکت و انحراف، و همچنین حفظ وسیله نقلیه در مسیر خود و در فاصله مناسبی از ماشین جلویی، برخوردار است.

مدل مفهومی +LS به لطف به روز رسانی‌های خودکار و از طریق ارتباط با مرکز داده ای که اطلاعات مورد نظر را در مورد مسیر پیشرو در اختیار این خودرو قرار می‌دهد، قادر است چیزهای جدیدی را در زمینه‌های لازم بیاموزد. احتمالا به زودی ما شاهد تولید این مدل بی‌نظیر خواهیم بود زیرا در این خودروی کانسپت از تکنولوژی‌ها و سیستم‌هایی استفاده شده که قرار است تا پایان این دهه رونمایی شوند.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا