Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کانسپت عجیب و غریب یاماها به نام Cross Hub!

کمپانی یاماها چیزی در خصوص ارائه یک کانسپت جدید در نمایشگاه اتومبیل توکیو عنوان نکرده بود اما گویا این کمپانی با یک مدل مفهومی پیکاپ به نام Cross Hub به این نمایشگاه آمده است. گرچه ظاهر بیرونی این پیکاپ، نمایانگر خودرویی است که ممکن است برای همه سلایق مناسب نباشد، اما با این وجود، کمپانی یاماها که از دیرباز شهرت خود را از تولید موتورسیکلت  کسب نموده، تلاش کرده تا خودروی چهارچرخ سودمند و راحتی را ارائه دهد. حتی بر اساس برخی شنیده‌ها، قسمت عقبی حمل بار Cross Hub ، دارای فضای کافی برای حمل دو موتورسیکلت خواهد بود.

برای ایجاد یک حالت آفرود در این وانت، مهندسین یاماها تصمیم گرفتند از یک سیستم تعلیق بالاتر و فاصله بیشتر کف خودرو تا زمین بهره برند. لاستیک‌های عضلانی فالکن، چرخ‌های مشکی براق این پیکاپ را با آن خط بیرونی آبی رنگ در آغوش گرفته و گویی با بدنه خودرو ست شده‌اند. هنوز مشخصات فنی مدل مفهومی Cross Hub ارائه نشده اما احتمالا این پیکاپ دارای طول 4490 میلی‌متر، عرض 1960 میلی‌متر و ارتفاع 1750 میلی‌متر خواهد بود.

گرچه نمای خارجی این خودروی مفهومی ممکن است کوچک به نظر برسد، اما محیط داخلی آن، به لطف آرایش غیرمعمولی الماس شکل، و با وجود صندلی راننده در قسمت مرکزی جلوی خودرو، به گونه‌ای طراحی شده که فضای کافی برای نشستن چهار بزرگسال را داراست.

هنوز هیچ حرفی در مورد تولید کانسپت جدید Cross Hub، بیان نشده اما با توجه به خصوصیات بی‌نظیر این خودرو، بعید نیست که به مرحله تولید برسد. از آنجا که دو مدل مفهومی قبلی این کمپانی یعنی کانسپت‌های Motiv.e  و  Sports Ride از پوشش نقره‌ای رنگی بهره می‌بردند، احتمالا چنین پوششی برای کانسپت  Cross Hub نیز به کار گرفته خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.