مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدل مفهومی هوندا در نمایشگاه توکیو!

کمپانی هوندا، مدل مفهومی دو سرنشین Sports EV خود را که دارای مرکز ثقل پایین‌تر و شکل عریض‌تر و نمای اسپرت‌تری است در نمایشگاه اتومبیل توکیو رونمایی نمود. این مدل مفهومی از خط تولید خودروهای الکتریکی کمپانی ژاپنی هوندا تولید شده و در پلتفرم مشابه کانسپت هاچبک Urban EV که در نمایشگاه فرانکفورت ماه گذشته رونمایی شد عرضه خواهد شد. در این خصوص هوندا عنوان داشته که هر دوی این خودروها بیانگر فلسفه طراحی ساده هستند.

مدیر عامل شرکت هوندا پس از پرده برداری از این خودروی جمع و جور در نمایشگاه اتومبیل توکیو بیان نمود، در حالیکه مدل مفهومی Sports EV، از وجود ویژگی‌های عملکردی بسیاری از خودروها مانند خصوصیات و محدوده انتقال قدرت بهره خواهد برد، اما هنوز تصمیم قطعی در رابطه با تولید آن اتخاذ نشده است.

او بیان نمود که ما هنوز محدوده برد و مشخصات Sports EV و همچنین زمان عرضه آن را مشخص نکرده‌ایم و این کانسپت تنها بیانگر چشم انداز ما برای آینده است، اما مطمئنا زمانی که بخواهیم آن را تولید کنیم، قطعا این خودرو ابتدا به بازار ژاپن عرضه خواهد شد. در حالی‌که هنوز تصمیم قطعی در رابطه با تولید Sports EV اتخاذ نشده، احتمال تولید مدل مفهومی Urban EV به دلیل ویژگی‌های خاصش بیشتر است.

در واقع کانسپت Urban EV یک خودروی شهری مناسب برای فواصل کوتاه و مناطق روستایی است. همچنین مدیر عامل هوندا بیان داشت که ما قطعا از سیستم هوش مصنوعی، و تکنولوژی دستیار راننده در این دو خودرو بهره خواهیم برد.

علاوه براین، هوندا قصد دارد که Urban EV را با هدف تحریک فروش کالای بومی و ایجاد شور و هیجان بیشتر برای این برند،  ابتدا در ژاپن عرضه نماید. بنا به گفته این کمپانی، از آنجا که این خودروی مفهومی، یک خودروی شهری مناسب برای فواصل کوتاه یا مناطق روستایی است، ممکن است برای ایالات متحده مناسب نباشد، اما می‌تواند به سادگی در چین به کار گرفته شود.

 

 

 

 

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا