مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری دانگ‌فنگ چین با شرکت‌های بین‌المللی

شروع فعالیت قایقرانی تیم دانگ‌فنگ در «مسابقه اقیانوسی ولوو 18-2017»

شرکت دانگ‌فنگ موتور چندی پیش با ایجاد تیم قایقرانی و نامگذاری یک قایق بادبانی به نام «دانگ‌فنگ» برای شرکت در«مسابقه اقیانوسی ولوو 18-2017» اقدام کرد. در 21 اکتبر 2017، نشست خبری شرکت دانگ‌فنگ موتور با عنوان «کمربند و جاده با شما» برگزار شد. در این نشست شرکت دانگ‌فنگ از شرکای بین‌المللی خود خواست که برای ایجاد روابط سودمند دوجانبه با کشورهای حاشیه طرح «کمربند و جاده» و نیز ترویج قایقرانی در مسافت طولانی و تبادلات فرهنگی تلاش کنند.

در این نشست خبری، شرکت دانگ‌فنگ موتور با گروه کشتی‌رانی COSCO چین و شرکت SMT بلژیک قرارداد همکاری امضا نمود.

باد از جانب شرق می‌وزد و ملوانان سفر را از سر می‌گیرند

«مسابقه اقیانوسی ولوو»، رویداد ورزشی حرفه‌ای در سطح جهانی است که بیشترین مدت را دارد. این مسابقه با نام «کوه اورست حوزه قایقرانی» معتبرترین مسابقه قایقرانی دنیا به شمار می‌رود. تیم قایقرانی دانگ‌فنگ در رقابت دور 15-2014، در نخستین حضور خود در مکان سوم جای گرفته و مورد توجه و حمایت گسترده علاقه‌مندان قرار گرفت.

در رقابت دور 18-2017، ناخدا چارلز کودرلیه هدایت تیم قایقرانی دانگ‌فنگ را عهده‌دار خواهد بود. این تیم متشکل از 12 نفر از کشورهای فرانسه، زلاندنو، هلند، استرالیا، بریتانیا و چین است. دو تن از این افراد زن و سه تن چینی هستند.

ناخدا چارلز کودرلیه از این‌که دوباره تیم قایقرانی دانگ‌فنگ را هدایت خواهد کرد، ابراز خوشحالی می‌کند. وی امیدوار است که این‌بار ضمن شکستن رکوردهاُ نتیجه خوبی به دست آید. چن جینهائو (هورس)، نماینده کارکنان، اظهار کرد که این گروه در وضعیت مناسبی قرار داشته و امیدوار است که گروه با دریافت کمک‌های بیشتر به نتایج بهتری دست یابد.

شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال 2013 مشارکت سازنده‌ای را با گروه ولوو آغاز کرد. دانگ‌فنگ موتور با شرکت دوباره در «مسابقه اقیانوسی ولوو» در پی گسترش قایقرانی و تحقق بخشیدن به هم‌افزایی متوازن بین انسان و طبیعت است.

منافع دو جانبه و روابط برد-برد برای ایجاد منطقه اقتصادی پررونق

«مسابقه اقیانوسی ولوو» از رویدادهای مهم قایقرانی است و «کمربند و جاده» طرحی است که بیش از 100 کشور و سازمان را در بر می‌گیرد. دانگ‌فنگ چین این دو رویداد مهم را با هم پیوند زده است. در ضمن، توقفگاه‌های «مسابقه اقیانوسی ولوو» همان کشورهای مسیر «کمربند و جاده» هستند. عوامل دانگ‌فنگ و عناصر چینی این مسابقه کشورها را با چین و شرکت‌های چینی آشنا می‌کنند.

شرکت دانگ‌فنگ موتور همواره از حامیان فعال طرح «کمربند و جاده» بوده و در پی تبدیل کردن برند دانگ‌فنگ به برندی مشهور در حوزه خودروسازی و کشف پیوسته راه‌های جدید پیشرفت است. رونمایی دانگ‌فنگ از طرح «کمربند و جاده با شما» نخستین اقدام جدی یک شرکت خودروسازی چینی برای سرعت بخشیدن به طرح «کمربند و جاده» است که همکاری کشورهای دیگر را نیز موجب خواهد شد.

هی وی (He Wei)، معاون دبیر کمیته گروه شرکت دانگ‌فنگ موتور اظهار کرد: «شرکت دانگ‌فنگ موتور برندی چینی و جهانی است. این مسابقه اقیانوسی برای ما بسیار مهم است. دانگ‌فنگ امیدوار است از طریق به اشتراک گذاشتن منابع به منافع دو-جانبه و روابط برد-برد با شرکای بین‌المللی دست یابد و قایقرانی در مسافت طولانی را با شرکت در مسابقه اقیانوسی ولوو ترویج کند.»

به گفته لیو وانکیو، مشاور فرهنگی سفارت چین در اسپانیا: «مسابقه اقیانوسی ولوو چیزی فراتر از یک رویداد ورزشی و تجاری است. این مسابقه عرصه‌ای مناسب برای تبادلات فرهنگی بین شرق و غرب است. شرکت دانگ‌فنگ موتور عرصه ارتباطات آزاد را برای تقویت تبادلات انسانی و فرهنگی به کمک تیم قایقرانی دانگ‌فنگ فراهم خواهد کرد.»

لین جی، رئیس COSCO اروپا، اظهار کرد: «COSCO و دانگ‌فنگ همکار هستند و با هم مسئولیت شرکت‌های چینی را بر عهده دارند. هدف ما تقویت همکاری و ایجاد هماهنگی بین منابع جهانی از طریق استفاده از فرصت‌های طرح کمربند و جاده است.»

دانگ‌فنگ چین شرکتی بین‌المللی نیز هست. شرکت دانگ‌فنگ موتور قصد دارد خود را در میدان رقابت جهانی خودروسازی مطرح کند. این شرکت به جای صرفاً گسترش فعالیت در خارج از چین، تلاش‌هایی را نیز برای محلی‌سازی و ارتقا دادن محصولات خود انجام داده است. فعالیت در خارج از کشور زمینه‌ساز صادرات است. محلی‌سازی، زمینه ورود تدریجی به بازار محلی و مشارکت در تقویت اقتصاد محلی و توسعه اجتماعی را فراهم می‌کند. بدین ترتیب، می‌توانیم اعتماد مشتریان را جلب کنیم و منابع محلی را به‌طور کارآمد اختصاص دهیم. ارتقا دادن به معنای تقویت اعتبار و افزایش ارزش برند برای ایجاد برندی جهانی و معروف در حوزه خودروسازی است.

از ژانویه تا سپتامبر امسال، شرکت دانگ‌فنگ موتور 47000 دستگاه خودرو صادر کرده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 75 درصدی رانشان می‌دهد. طی پنج سال آینده، شرکت دانگ‌فنگ موتور برای افزایش قدرت رقابت این برند، محصولات متنوع و باکیفیت‌تری عرضه خواهد کرد. تعداد نمایندگی‌های شرکت دانگ‌فنگ موتور در خارج از چین به 912 خواهد رسید و خدمات پس از فروش این شرکت از طریق 971 مرکز در خارج از چین ارائه خواهد شد. شرکت دانگ‌فنگ موتور خود را ملزم به ارائه محصولات باکیفیت و خدمات کارآمد به مشتریان تمام نقاط دنیا می‌داند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا